התקיים מפגש שיתוף ציבור שלישי בשכונת תל גיבורים בחולון. מטרת המפגש לשתף את התושבים בהכנת תכנית ההתחדשות העירונית בשכונה

כלים
מפגש שיתוף ציבור שלישי בשכונת תל גיבורים בחולון – צילום: אשר ג'ינו
מפגש שיתוף ציבור שלישי בשכונת תל גיבורים בחולון – צילום: אשר ג'ינו

עיריית חולון, משרד הבינוי והשיכון ורשת קהילה ופנאי קיימו מפגש שיתוף ציבור שלישי ביום שני השבוע, יחד עם תושבי שכונת תל גיבורים, במסגרת הכנת תכנית להתחדשות עירונית בשכונה, בהתאם לתכנית המתאר חולון 2030.

תושבי השכונה הוזמנו לקחת חלק בהכנת התכנית מתוך אמונה כנה כי החכמה אינה מצויה בבניין העירייה או בקרב חברי צוות התכנון בלבד וכי התושבים הם שמכירים את שכונתם באופן הטוב ביותר. מטרת התכנית היא להשפיע על עיצוב דמותה של השכונה לשנים הבאות, תוך שדרוג איכות חיי התושבים בתחומי המגורים, המרחב הציבורי, התנועה, התשתיות ועוד.

במפגש, שבו השתתפו כ-150 תושבים, נשאו דברים ראש העיר, מוטי ששון, גלית רונן, מרכזת בכירה של תכניות מתאר להתחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון וכן נציג התושבים, קובי מכלוף.

לאחר מכן, הציג אדר' יוסי פרחי, ראש צוות התכנון, את כיווני הפיתוח העיקריים של התכנית וכן נערכו דיונים בקבוצות קטנות, על מנת לאפשר לצוות המקצועי ללמוד על האופן שבו התושבים רואים את תהליך ההתחדשות העירונית באופן שיהיה הטוב ביותר לשכונה. כל ההערות והשאלות שעלו במפגש נרשמו וייבחנו על ידי הצוות המקצועי של התכנית שיגבש תכנית סופית שתוצג במפגש נוסף שיתקיים עם תושבי השכונה.