"ממלכת החלבה" משיקה טעמים חדשים ומפתיעים של טחינה גולמית: טחינה עם זעתר, טחינה עם חרוב וטחינה עם צ'ילי חריף. יצרנית החלבה והטחינה הוותיקה "ממלכת החלבה", המפעילה את חנויות הקונספט המיוחדות בשווקים מחנה יהודה, שרונה מרקט, שוק הכרמל ושוק צפון (ברמת החייל בתל אביב), משיקה טעמים חדשים ומיוחדים של טחינה גולמית – טחינה עם זעתר, טחינה עם צ'ילי חריף וטחינה עם חרוב. המוצרים מיוצרים משומשום טהור 100% הנטחן באבני ריחיים בשיטה מסורתית השומרת על הערכים הבריאותיים של השומשום.

כלים
"ממלכת החלבה" לשדרג את הסופגנייה במילוי חדש! טעים ומפנק – טחינה עם נוגט
"ממלכת החלבה" לשדרג את הסופגנייה במילוי חדש! טעים ומפנק – טחינה עם נוגט

בממלכת החלבה שוקדים על חגיגה לחיך - הטעמים החדשים מצטרפים לסדרה רחבה של מוצרי טחינה גולמית בטעמים שפיתחה החברה, הכוללת עשרות טעמים מיוחדים ומפתיעים, החל מטחינה גולמית המיוצרת משומשום מלא 100%, טחינה עם סילאן, טחינה עם כוסברה, טחינה עם עמבה, טחינה עם סחוג ועוד רבים נוספים. כמו כן, ל"ממלכת החלבה" גם עשרות טעמים מיוחדים של חלבה.

"ממלכת החלבה", מיצרניות החלבה והטחינה הוותיקות בארץ, החלה את דרכה עוד במרוקו בייצור חלבה על ידי סב המשפחה. הסבא העביר את הידע לנכדו – אלי ממן, והוא הקים את "ממלכת החלבה" הראשונה בשוק מחנה יהודה בירושלים – הנחשבת לאחד מעמודי התווך של השוק. שמה של "ממלכת החלבה" על מוצרי הטחינה והחלבה המשובחים שלה הולך לפניה כבר עשרות שנים. לפני כשנה פתחה ממלכת החלבה חנויות קונספט דומות לזו שבמחנה יהודה גם בתל אביב – בשרונה מרקט, ברמת החייל ובשוק הכרמל.

אלי ממן, מנכ"ל "ממלכת החלבה", מציין כי החברה חרטה על דגלה ערכים של איכות וחדשנות המלווים אותה מאז הקמתה ועד היום. מוצרי הטחינה והחלבה מבוססים על שומשום טהור ואיכותי ביותר, ותהליכי הייצור במפעל כוללים שימוש בשיטות מסורתיות – טחינה של השומשום באבני ריחיים השומרת על הערכים הבריאותיים של השומשום. כמו כן, החברה משקיעה כל העת בפיתוח מוצרים מיוחדים וחדשניים, כפי שאפשר לראות בחנויות הקונספט המציגות עשרות טעמים ותיבולים מפתיעים של חלבה וטחינה.

מוצרי הטחינה בטעמים מעולים לאכילה כמו שהם – בכפית, למריחה על הלחם וכמטבל מענג. כמו כן, אפשר להכין מהם מגוון מתכונים מעולים:

טחינה עם זעתר וטחינה עם צ'ילי חריף משתלבים מעולה במגוון מתכונים של בשר, עוף, דגים וירקות, כגון – תבשיל סנייה, כדורי עוף במילוי טחינה, כמטבל לירקות חתוכים; מעל חצילים קלויים, להגשה ליד מנות קבב וסטייק, מעל אנטי פסטי, לתיבול תפוחי אדמה, לתיבול סלטי ירקות, ליציקה מעל כרובית אפויה, להכנת ממרחים, לשילוב בכריכים של בשר או פסטרמה, וכמובן בפיתה עם פלאפל או שווארמה.

טחינה עם חרוב – מעדן טעים ומזין המכיל טחינה גולמית בשילוב אבקת חרובים וממתיק איכותי - סילאן תמרים. אפשר לאכול את הטחינה כמו שהיא בכפית, או להכין כריכים מתוקים ומזינים. מתאים לתינוקות וילדים. אפשר לשלב את הטחינה במתכונים של עוגות ועוגיות, כמילוי בסופגנייה, לשילוב בחטיפי בריאות, מאפינס, פנקייקים, קינוחי קרם מיוחדים ועוד.

מבחינה בריאותית, לטחינה הגולמית ערכים תזונתיים רבים התורמים לבריאות הגוף ולחיזוק המערכת החיסונית. היא עשירה בסידן, חלבון, ויטמינים מקבוצת B, חומצות אמינו מתיונין, מגנזיום, אבץ וחומצות שומן בלתי רוויות, העשירות בוויטמין E ונוגדי חמצון.

המוצרים כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחירים: 25 ש"ח לאריזה של 500 גרם.

להשיג בחנויות "ממלכת החלבה": בשוק מחנה יהודה, בשוק הכרמל, בשוק צפון (רמת החייל בתל אביב) ובשרונה מרקט.