בשבוע שעבר התקיימה פגישת התנעה ראשונה בין אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים להנהלת המכללה הטכנולוגית בבאר שבע במטרה לשלב ידיים בנוגע להכשרות מקצועיות לתעשייה הדרומית. במסגרת פעילות התאחדות התעשיינים מרחב דרום בכל הנוגע לקידום הכשרות מקצועיות לתעשייה, הוחלט בשבוע שעבר על שיתוף פעולה בין המרחב לבין המכללה הטכנולוגית בבאר-שבע. שיתוף הפעולה עם המכללה יתמקד בעיקר בהכשרות מקצועיות וייתן מענה ספציפי לקורסים, ימי עיון והכשרות בהתאם לצרכים של המפעלים במרחב.

כלים
פגישת התנעה ראשונה בין אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים להנהלת המכללה הטכנולוגית בבאר שבע
פגישת התנעה ראשונה בין אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים להנהלת המכללה הטכנולוגית בבאר שבע

כמו כן, הנהלת המכללה הביעה נכונות לשלב מרצים משורותיה בפורומים המקצועיים שההתאחדות מקדמת לתעשיינים שלה. שיתוף פעולה זה נרקם כחלק מתוכנית האב של המרחב לקדם את מצב התעסוקה בתעשייה הדרומית תוך התייחסות להכשרות מקצועיות לעובדי רצפת הייצור במפעלים.

אביב חצבני, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים " אני מברך על שיתוף הפעולה עם המכללה הטכנולוגית, התרשמתי מאוד מהפן המקצועי שיש ברשותם ואני בטוח כי שיתוף פעולה זה יכול לתרום רבות לתעשייני הדרום הן מבחינת הכשרות עובדים, נושא שאנחנו במרחב שמים עליו דגש מיוחד בימים אלה והן מבחינת ימי העיון והפורומים המקצועיים של המרחב"

יעקב דור, משנה למנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע " המכללה מהווה פלטפורמה מדהימה להפיכת הצעיר שמגיע אלינו ומחפש את דרכו, לאיש מקצוע מוביל בתחומו שבסופו של תהליך מניע את כל גלגלי התעשייה. המכללה מאפשרת לצעירים וצעירות לרכוש השכלה מקצועית טכנולוגית שלאחריה ישלבו בשוק העבודה ובתעשייה. למכללה קשר הדוק עם כל תעשיות הדרום, ובאמצעות מסלולי לימודי ההנדסאים והשתלמויות, מאפשרים לבוגרים לקבל את כרטיס הכניסה לתעשייה.

הקשר של המכללה עם התאחדות התעשיינים במרחב דרום מתקיים שנים רבות והשנה הוחלט להדק קשר זה לאור הצרכים המשתנים של התעשייה, כמובן שהמכללה סומכת ידיה על המנהל המרחב החדש ומאחלת לו הצלחה בהובלת השינויים אותם הוא מוביל".

אודות מרחב דרום-התאחדות התעשיינים

התאחדות התעשיינים בישראל הינה הגוף היציג היחידי והגדול ביותר של המגזר התעשייתי בישראל. מרחב דרום של ההתאחדות שותף ומשפיע על פיתוח הנגב וזאת על ידי מעורבות בפרויקטים אזוריים כגון: מעבר צה"ל לנגב, פיתוח פארקי תעשייה קיימים וחדשים, קידום תשתיות הגז הטבעי, השמת עובדים בתעשייה גם מהמגזרים הבדואי והחרדי, קידום החינוך המקצועי ועוד. מעבר לכך ישנה פעילות פרטנית של המרחב מול מפעלים הכוללת יעוץ וסיוע במגוון נושאים יומיומיים המעסיקים את המפעלים, כגון: הכשרות מקצועיות במגוון תחומים כמו תפעול, שיווק, משאבי אנוש ועוד, מימון השקעות, פיצויים בגין מבצע "צוק איתן"/רשות המסים, תעסוקה וגיוס כוח אדם, ארנונה, מים/תאגידי מים, גז טבעי, כיבוי אש ועוד מתוך הבנה של האתגרים הרבים העומדים בעיקר בפני המפעלים הקטנים והבינוניים באזור הדרום במיוחד.

מידע רב נוסף באתר האינטרנט של ההתאחדות