עשרות מעובדי סאיקלון - אלביט מערכות, הגיעו השבוע לביה"ח "מזור" (לשעבר "מזרע") בעכו, צבעו ושיפצו בשיתוף עם עובדי ביה"ח את המועדון, התקינו עמדות מחשבים, צבעו ושיפצו מתקנים לרווחתם של המטופלים, שתלו עצים ושתילים רבים ברחבי ביה"ח.

כלים
עובדי סאיקלון-אלביט אימצו את ביה''ח מזור (לזעבר מזרע) בעכו. המנהלת האדימיניסטרטיבית בביה''ח מזור (לשעבר מזרע) עם עובדי סאיקלון במהלך פעילותם ההתנדבותית- צילום גדי נס
עובדי סאיקלון-אלביט אימצו את ביה''ח מזור (לזעבר מזרע) בעכו. המנהלת האדימיניסטרטיבית בביה''ח מזור (לשעבר מזרע) עם עובדי סאיקלון במהלך פעילותם ההתנדבותית- צילום גדי נס

המנהלת האדמיניסטרטיבית של ביה"ח נעמי אסולין, הודתה לעובדי סאיקלון - אלביט מערכות, על הירתמותם והתנדבותם למען הקהילה

"אנחנו מודים מקרב לב לעובדי סאיקלון - אלביט מערכות על כך שהחליט לאמץ את ביה"ח שלנו", אמרה השבוע המנהלת האדמיניסטרטיבית של ביה"ח "מזור" בעכו נעמי אסולין, שהודתה למנהלי יחידת ההתנדבות באלביט מערכות סאיקלון גב' חני פורת ומר משה בריגה על כך שהובילו והוציאו לפועל את שיתוף הפעולה עם ביה"ח. עוד ציינה כי בזכות תרומתם הנדיבה להקמת מיני חוות מחשבים זכו המטופלים לבילוי בשעות הפנאי, לתקשורת במדיה ולהנאה במרחבי המרכז. גב' חני פורת ומר משה בריגה אמרו בסיום האירוע כי "התרגשנו מאוד מהנעשה ביום הזה, היה יום מפתיע ושמחנו לעשות מעשה טוב במקום שקצת פחות מגיעים אליו ואולי אף מרתיע, צוות בית החולים היה מקסים וסייע לנו רבות וכחלק מהכנת הפרויקט הגענו להבנה שקיים מחסור בבית החולים בפעילות שהיא פחות ספורטיבית, לכן הקמנו את חוות המחשבים למטופלים עצמם בבית החולים. למקום הגיעו כ-80 עובדי אלביט שתרמו מזמנם וכמובן גם חברת אלביט ששמחה לקחת חלק באירוע ותרמה את המחשבים והכיסאות!"

המנהלת האדמנסטרטיבית גב' נעמי אסולין אמרה, "הפעילות של עובדי סאיקלון - אלביט מערכות בביה"ח, רגשה אותנו וגם את המטופלים והיא בהחלט לא בבחינת דבר מובן מאליו ואנחנו מודים להם מקרב לב על פעילותם. אני מקווה ששיתוף הפעולה בינינו יימשך".