הצרה הגדולה ביותר בעת בה נתקלים בבעיה במנעול (ובעיקר כשמדובר על מנעול דלת הכניסה לבית או המשרד), היא הלחץ אליו נכנסים בני הבית. מרבית בני האדם נלחצים עד מאוד נוכח העובדה שאין להם כל דרך להיכנס לביתם ולחץ כידוע הוא גורם מספר אחת לטעויות בשיקול הדעת. אם הגעתם למצב בו אתם זקוקים לשרותיו של מנעולן באר שבע, פעלו באוטומט על פי ההנחיות הבאות, כך לא תאלצו להתמודד עם עוגמת נפש בשלבים מאוחרים יותר.

כלים

 

שימו לב כי תחום המנעולנים הוא תחום מורכב וכמו בכל אחד מהתחומים, אתם יכולים להיקלע לסיטואציה בה המנעול אינו נוהג מולכם בהגינות, אך אם תגיעו מוכנים לסיטואציה, ככל הנראה לא יצליחו להערים עליכם.

כך תזמינו מנעולן לביתכם

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבדוק אודות המנעולן, בין אם אספתם את שמו ממגנט שתלוי על דלת ביתכם ובין אם מצאתם אותו בחיפוש אותו בצעתם בגוגל. לאחר שהשם בידיכם, הקישו אותו במנוע חיפוש גוגל ואחר כך הוסיפו את המילה המלצות וחכו לתוצאות. עוד נכון לכתוב ברשת החברתית, שהפכה לא מכבר לפלטפורמה המציעה את חוכמת ההמונים פוסט קצר בו תשאלו האם משהו מכיר את אותו המנעולן או לחילופין האם מי מחבריכם או המכרים שלכם בפייס מכירים מנעולן שעל שרותיו ניתן לסמוך.

קחו בחשבון כי חברים או חברים של חברים, אשר ממליצים לכם אודות מנעולן זה או אחר, הם נטולים אינטרסים שיווקיים, כך שניתן לסמוך עליהם ועל המלצתם – גם אם לא במאת האחוזים הרי שההמלצה שלהם היא בהחלט התחלה.

בשלב השני ולאחר שיש לכם המלצות חיוביות כלפי מנעולן ספציפי או מספר מנעולנים, זה הזמן לצלצל אליהם ולשאול האם הם זמינים להגיע לעבודה אך עוד לפני שאתם מאשרים להם לצאת אל הדרך, שאלו אותם מהי ההכשרה שלהם והאם הם מחזיקים איתם תעודת יושר. מרבית המנעולנים יענו לכם בשמחה ולא כל תרוץ אודות ההכשרה וכך גם לגבי תעודת היושר. מי שיתעצבן עליכם פשר השאלות הללו, דעו להרים גבה.

עוד חשוב לבדוק מבעוד מועד האם המנעולן מגיע עם חלפים מכל הסוגים והאם הוא מוכר גם חלקים מקוריים או רק חלקים שאינם מקוריים – שימו לב במעמד ההחלפה ובמידת הצורך, כי המנעולן הוציא את החלק אותו הוא מחליף לכם מאריזה סגורה ולא מהארגז כלים או איזו שקית פרוביזורית – זה עתיד להעיר את חשדכם ובצדק.

בסיום העבודה בקשו מהמנעולן חשבונית, משום שזו ההוכחה שלכם כי הוא קיבל כסף עבור העבודה אותה הוא ביצע כך שאם יש לכם בעיה כלשהי לאחר ביצוע העבודה תוכלו לבקש מהמנעולן לחזור ולטפל בבעיה.

לסיכום – מנעולן מקצועי בוחרים בדרך הנכונה ובוחנים אותו לפני ובמהלך העבודה, רק כך תבטיחו לעצמכם עבודה איכותית ומקצועית בעלות הגיונית.

המאמר בשיתוף "אבישי מנעולן"
פורץ מנעולים מוסמך באזור באר שבע והסביבה

קרדיט לתמונות :  מאגר shutterstock