מעצב פנים מאזור מגורכם יכול לסייע לכם לעצב את הבית בצורה נכונה וחכמה יותר ואפילו להוזיל משמעותית את עלות העיצוב מחדש של הבית.

כלים

 

מעצב פנים מקצועי יכול להפוך את הבית שלכם לפנינה עיצובית מהודרת. כשבאים לבחור מעצב פנים חשוב לבחור במעצב פנים בעל תיק עבודות מרשים ובעל ידע מקצועי רב, אך יש קריטריון נוסף בו פעמים רבות לא מתחשבים: מקום המגורים של המעצב. בחירה של מעצב פנים במרכז הארץ לצורך העניין במידה וזה אזור המגורים שלכם, יכול לסייע מאוד בעת עיצוב הבית מחדש. הנה מספר סיבות בגינם שווה לכם מאוד לבחור במעצב פנים המתגורר בקרבת הבית המעוצב:

ספקים – השיפוץ או עיצוב הבית שלכם ידרוש מכם לקנות לא מעט חומרי גלם אשר ישמשו אתכם לעיצוב, מצבעים וטייח לקיר, דרך רהיטים (ארונות מטבח, ספות, וכדומה) ועד אביזרי נוי שונים כמו מנורות, אגרטלים ופריטי וינטאג'. בנוסף, סביר להניח כי תיעזרו באנשי מקצוע לביצוע השיפוץ, ובכלל זה אינסטלטורים, צבעים, נגרים ועוד. מעצב פנים מהאזור שלכם מכיר את הספקים שמוכרים את חומרי הגלם במחירים הטובים ביותר ואת אנשי המקצוע הזולים ולא פחות חשוב – המקצועיים ביותר, שיעזרו לכם להשיג בדיוק את התוצאות שרציתם. פעמים רבות מעצבי פנים משתפים פעולה עם אנשי המקצוע והספקים מהאזור, ואלו נותנים מחירים נוחים יותר בתמורה. כך, מעצב פנים מאזורכם יכול להוזיל משמעותית את עלות העיצוב במסגרת תהליך של עיצוב פנים ועדיין לשמור על תוצאה מצוינת.

צרכים ספציפיים לאזור - לכל אזור מאפיינים משלו ואלו יכולים להשפיע על העיצוב של הבית. מזג האוויר, כיוון השמש והרוחות, רעש סביבתי וכדומה; אלו גורמים הייחודיים לאזור בו אתם גרים. מעצב פנים המתגורר באזורכם מכיר את המאפיינים האלו (ואפילו יחשוף אתכם לכאלו שאתם לא מכירים), ויעצב את הבית בהתאם אליהם, תוך שהוא מנצל את היתרונות של הגורמים הללו ו"מסתיר" את החסרונות. כך למשל, מעצב פנים שמכיר את השכונה יודע שבגן הציבורי הסמוך לביתכם יש רעש רב בימי החופש הגדול, ולכן ימליץ לכם לא למקם את חלום חדרי השינה בכיוון זה.

קיצור בירוקרטיות – אם עיצוב הבית שאתם מתכננים כרוך בשינויים במבנה שיצריכו אישורים בירוקרטיים שונים, בחירה במעצב פנים מאזורכם יכולה לסייע לכם מאוד ולקצר את התהליך משמעותית. מעצבי פנים מאזור מגורכם מכירים את הנפשות הפועלות בוועדות העירייה ומוסדות הבירוקרטיה השונים, והקשרים עם גורמים אלו (אם יש כאלה) יכולים לסייע לכם לקצר את התהליכים, להפוך אותם ליעילים יותר ולחסוך לכם כסף והמתנה מרובים.

כימיה עם המעצב – זה אולי לא נראה לכם חשוב, אך כימיה עם מעצב הפנים שלכם תשפר את העיצוב של הבית. במהלך תהליך עיצוב הפנים מעצב הפנים צריך לעצב את הבית לשביעות רצונכם, ולשם כך הוא צריך להבין טוב יותר איזה סגנון אתם מחפשים, מה אתם אוהבים ומה אתם פחות אוהבים וכדומה. בחירה במעצב מאזור מגוריכם תשפר את הסיכויים לכך: אנשים המתגוררים באותו אזור חולקים דברים רבים לרוב ואפילו דומים במובנים מסוימים (רקע, רמת שכר, עיסוק וכדומה), ולכן קיים סיכוי גבוה יותר שתתחברו טוב יותר ש"תדברו את אותה שפה", עם מעצב פנים המתגורר באזורכם, ושהוא יבין טוב יותר את ה"וייב" שלכם טוב יותר ואת האווירה שאתם רוצים לייצר בבית.

הכתבה בחסות "אבי שאמיל" מעצב פנים ברמה אחרת

לאתר הבית: https://www.avishamil.com/