חומצה היאלורונית קיימת בגוף האדם גם באופן טבעי וללא הזרקה חיצונית, ולכן השימוש בה כל כך יעיל ובריא לנו. בעזרתה ניתן לבצע מגוון של טיפולים אסתטיים ופיסול פנים והיא נפוצה גם בתחום האיפור והתכשירים הקוסמטיים.

 

מילוי קמטים

חומצה היאלורונית משמשת למילוי והעלמת קמטי הבעה. החומצה מוזרקת במיקומים נבחרים ובאופן סימטרי. כך ניתן לשמור על המראה המתוח והצעיר של העור. זהו אחד השימושים הנפוצים ביותר לחומצה.

עיבוי, עיצוב והגדלת שפתיים

למראה השפתיים השפעה ניכרת על הדימוי העצמי שלנו ועל איך שאנו נתפסים. שפתיים בשרניות ועבות נתפסות כחושניות ונחשקות יותר. על ידי החומצה ניתן לטפל בבעיות של אסימטריה בשפתיים, שפתיים דקות ושפתיים יבשות ואף בהעלמת קמטים בצידי הפה. הזרקת החומצה עוזרת לעיצוב ועיבוי השפתיים, בהתאם לעובי ולצורה הרצויה על ידי המטופלת.

עיצוב עצמות לחיים

בעזרת חומצה היאלורונית ניתן למלא את הלחיים ולהעניק להן ולכל הפנים מראה רענן, חושני ומושך, וכמו כן גם לשפר באופן זה את בריאות העור. לאחר הזרקת החומצה, היא ממלאת וממצקת את נפח הלחיים לקבלת פנים בעלות מראה מתוח וצעיר. הטיפול מיועד גם להבלטת עצמות הלחיים ולקבלת מראה סימטרי. הוא פופולארי במיוחד בקרב נשים מבוגרות לאחר התדלדלות העור והיווצרות קמטים באזור הלחיים.

טיפולי מזותרפיה

טיפולי הצערה ואנטי אייג'ינג פופולאריים ונפוצים מאוד כבר זמן רב. טיפול מזותרפיה הוא כזה, והזרקת החומצה במהלכו עוזרת לשכבות העור העליונות לאגור מים. כך ניתן להצעיר ולשפר את מראה העור במיקומים שונים בגוף, ולהעניק לו מראה צעיר ומלא ברק.

איפור

בחומצה משתמשים ליצירה של מוצרי איפור שונים, כמו למשל מייקאפ ופודרה. היא עוזרת לעור לשמור על מראה רענן ובריא ומונעת את ההתייבשות שלו בעת השימוש במוצרי האיפור.

תכשירים קוסמטיים

חומצה היאלורונית היא כה בטוחה ובריאה, שמשתמשים בה גם לצורך פיתוח ויצירה של תכשירים קוסמטיים, כגון סרומים וקרמים לחים. החומצה עוזרת לעור להכיל מולקולות של מים ובכך משפרת את המראה שלו באופן ניכר.

למי שמתעניינת בהזרקת חומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים, מילוי קמטים או עיצוב עצמות לחיים אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם ד''ר אלינור רוזנטל: 0723922423