השנה החולפת אולי לא הייתה מוצלחת מבחינת פוליטיקה, אך בכול הנוגע לטכנולוגיה היא ממשיכה להפתיע לטובה ועל כן אם גם אתם תהיתם אלו סמארטפונים היו המפתיעים ביותר השנה, אתם מוזמנים להתענג מלקט המכשירים שלדעתנו תפס את קדמת הבמה, ובאותה נשימה לתהות מה תביא השנה החדשה, כי כמו תמיד גם אם נראה שכבר נאמרה המילה האחרונה, הקידמה תמיד משיגה את עצמה ומציגה שכלולים נוספים.

כלים
הסמארטפונים החדשים ששיגעו את המדינה
הסמארטפונים החדשים ששיגעו את המדינה

אייפון XS Max – מפלצת חכמה

רבים נטו לחשוב שאייפון XS Max בעיקר גדול מדי, אך מהר מאוד גילו שמאחורי הגודל יש תכלית ואף עיצוב כלל לא רע, וכפי שחברת אפל מבטיחה - רמת גימור מרשימה. כמו כן, ברמת המדיה המכשיר מציע חוויה מדהימה - מצלמה איכותית, סלפי מושלם, סוללה חזקה, סאונד מצוין ומגוון פיצ'רים משעשעים. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהמחיר - מעל ל5,000 ש"ח! אי לכך ברגע שאנשים גיששו לגבי מכשירים סלולריים לרכישה אונליין, הם לא מיהרו להוסיף אותו לסל הרכישה - אולי שנה הבאה.

פיקסל 4

אומנם מכשיר זה רק נחת, אך שלל הדלפות כבר התחילו להגיע ולהזין את הדמיון של חובבי הטכנולוגיה. מכאן שרבים כבר מדברים על העובדה המדהימה שבאמצעות נפנוף ידיים ניתן לענות לשיחה, להחליף שיר ולפתוח נעילה. כמו כן, פיקסל 4 מגיע עם מערכת תמלול שיחות ועוד. אי לכך למרות שהמכשיר רק חודשיים בארץ, הוא כבר הספיק לעשות הרבה רעש ועל כן נותר שהזמן יעשה את שלו - יעניק לו את המקום בטבלת הסמארטפונים המוצלחים.

גלקסי S9

אם יש מסך ממש טוב שהגיע למחוזותינו השנה, הרי שהוא המסך של גלקסי. כמו כן, המכשיר מכיל חיישן טביעת אצבע שממוקם היטב (מונע הכתמה לא רצויה של המסך), המצלמה מצליחה להתגבר על תנאי תאורה מאוד קשים ובאופן כללי רבים הגדירו את המצלמה של גלקסי S9 כטובה ביותר. בנוסף גלקסי S9 מציע מגוון פיצ'רים מגניבים, מאפשר לייצר אימוג'י אישי, מציע טעינה מאוד מהירה, המעבד מדהים, רמקולי הסטריאו איכותיים ואפילו אפשרי לפתוח נעילה באמצעות סריקה של קשתית העין. מכאן שגם אם אתם לא שומרים סודות מדינה על גבי המכשיר, עדיין כיף ליהנות מתוספות חדשניות.

אייפון 7 פלוס

מכשיר זה מציג לא מעט יתרונות, אך הסיבה שבגינה הוא תפס את תשומת הלב שלנו בהחלט נוגעת למצלמה. המצלמה של אייפון 7 פלוס מציעה זום גדול - יותר מכל מה שהכרנו עד כה, וזאת מבלי לפגוע באיכות התמונה. בנוסף, באמצעות לחיצת כפתור ניתן ליצור תמונות שנראות מאוד מקצועיות, ולו באמצעות "אפקט בוקה", אפקט שמאפשר לאובייקט להצטלם בפוקוס ולרקע להיות מטושטש. מכאן שאין זה מפתיע שרבות דובר אודות המכשיר ואודות המצלמה בפרט - הפריט שבסופו של יום מעניין את רוב האנשים.

החידושים שעומדים בתור

לאור הדברים, אם גם אתם עומדים לרכוש מכשיר ואם גם אתם מעריכים את מערך השכלולים ואת מכשירי הסלולר המובילים ביותר, נותר רק לחכות ולחוות את החידושים שעומדים בתור.