אביזרים לסמארטפון שהולכים לשפר לכם את חווית השימוש בו, יעשו לכם חיים קלים יותר וגם יחסכו לכם אלפי שקלים בשנה

כלים

 

כולנו מכירים את זה, אנחנו רוכשים מכשיר סמארטפון, ומשקיעים עליו סכום לא מבוטל, ולאחר מכן אנחנו נאלצים לעמוד מול מבחר אביזרים השונים ולהחליט - איזה מהם אני צריך, על מה חשוב להשקיע סכום כסף נוסף ועל מה כדאי לוותר.

ריכזנו עבורכם את מגוון האביזרים לסמארטפון, על מנת שתכירו שתוכלו לקבל את כל האינפורמציה הדרושה שלכם בקבלת ההחלטה וברכישת אביזרים נוספים לסלולרי.

סוללה ניידת

בעידן שבו מסכי הסמארטפון הם 5-6 אינטש', יכולות המולטימדיה של המכשיר עוצמתיות אך צורכות חשמל רב, הסוללה של המכשיר מתרוקנת במהרה.

משתמשי סמארטפון כבדים בהחלט מכירים את התופעה הזו שכבר באמצע היום אחוזי הסוללה במכשיר צונחים ל-20%, ולא תמיד יש בהישג יד שקע חשמל, או שיצאנו לטיול, נסיעה או טיסה ארוכה.

במקרה כזה סוללה ניידת מהווה פתרון קל ונוח, שיעזור לכם להטעין את המכשיר שלכם במהירות גם באמצע היום. ישנם סוללות התומכות היום בתקן טעינה מהיר כמו QC 3.0, או אפילו תמיכה בטעינה אלחוטית.

מטען קיר

נכון שמכשיר הסמארטפון שלכם מגיע כבר עם מטען, אך קורה שהמטען לאחר תקופה מסוימת מפסיק לעבוד, או שכבל ה-USB TYPE C, התקפל ולכן אינו מתפקד, ולכן כדאי לרכוש מטען חילופי, שיהיה לנו למקרה הצורך.

הדגש הכי חשוב ברכישת מטען קיר הוא לשים לב למתח המטען, שהרי מטענים שתומכים בטעינה מהירה לסמארטפון, מתח המטען הינו 9V והספק של 2 אמפר. כדאי לשים לב שהמטען מיוצר ע"י חברה טובה, איכותית, ועומד בתקני הבטיחות הנדרשים.

אביזרים בסיסיים

מגן מסך - אחד החלקים היקרים במכשיר הסמארטפון הוא המסך, המסכים היום גדולים מאוד ואפילו מגיעים מקצה לקצה כך שבמקרה של נפילה קיימת סכנה ממשית להתנפצות זכוכית של המסך. נכון שכדאי להימנע ממצב שבו המכשיר נופל, אך חשוב מאוד להתקין מגן מסך על הסלולרי שלנו.

לרוב מגני מסך עשויים מזכוכית או סיליקון, כדאי להשקיע בין 50 ל-100 ש"ח על מגן מסך, כי כאמור מגן מסך בסופו של דבר יכול לשמור על המסך שלכם שלם ולהגן עליו במקרה של נפילה.

כיסוי אחורי לסמארטפון - אחד האביזרים החשובים להגנה על המכשיר שלנו הוא כיסוי, תפקידו הכיסוי הוא לעטוף את אחורי המכשיר וצדדיו, ולהגן עליו מפני שריטות ונפילות, ובעיקר לרכך את עוצמת המכה שקיבל המכשיר במקרה של נפילה. ישנם סוגי כיסויים רבים, חלקם מאוד גדולים ומגושמים, וחלקם דקים. הכיסוי לסמארטפון עשויים לרוב מסיליקון גמיש. ההמלצה שלנו היא שכדאי להשקיע בכיסוי איכותי כמה עשרות שקלים.

לסיכומו של עניין, אנחנו ממליצים לכם להגן את מכשיר הסמארטפון שלכם בכל האמצעים הנדרשים על מנת להבטיח שהמכשיר שלכם ישמר שלם. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לשלם נזק של מאות ואלפי שקלים עבור תיקון המכשיר, או החלפת המסך שלו

הכנסו לאתר דיגיטליטי, האתר המוביל בתחום אביזרי סלולר:

https://digitality.store