מה צריך האדם כדי להיות מאושר? אושר הוא הגדרה אינדיווידואלית, אך רבים יגידו שהם רוצים בריאות, עבודה טובה, מספקת ומכניסה וכמובן – זוגיות. הזוגיות היא אולי אחד הגורמים המשמעותיים ביותר עבור האדם, ולפחות בתחילת הקשר כל אחד מאתנו דואג לטפח אותה. אבל חיי השגרה התובעניים דורשים את שלהם, ולא פעם שמים בני הזוג את הזוגיות שלהם בצד, דבר שעלול לפגום בקשר ואף להשפיע על הילדים המשותפים. לכן, מומלץ לעצור מדי פעם את מירוץ החיים ולהקדיש קצת יותר זמן לזוגיות.

כלים

 

איך הרצאה טובה אחת יכולה לשפר את הזוגיות?

אחת הדרכים הטובות יותר לטפח את הזוגיות היא ללכת להרצאה על זוגיות טובה. ויש לכך כמה יתרונות משמעותיים שכדאי להכיר:

שמים בצד את כל הסידורים – זוהי הזדמנות נהדרת בשבילכם להתנתק מכל הסידורים והרעש שמסביב, לשים את הטלפון על שקט ולהתעלם מההודעות של הבוס, לשים את הילדים אצל הבייביסיטר או הסבתא וליהנות מהרצאה מרתקת. יוצאים לדייט – מתי בפעם האחרונה הקדשתם זמן לעצמכם ויצאתם רק אתם – שניכם – למסעדה, בית קפה או אפילו סתם כדי לטייל בטיילת בשעת ערב קרירה? אז עכשיו יש לכם הזדמנות נהדרת להניח את הכול בצד ולצאת לבילוי משותף להרצאה זוגית. כלים לטיפוח הזוגיות שלכם – בהרצאה על זוגיות טובה תוכלו תמיד ללמוד משהו חדש על טיפוח הזוגיות. ניתן ללמוד על סוגים שונים של זוגיות, לבחון מקרים של זוגות אחרים ולפגוש אנשים חדשים. להסתכל על עצמכם מהצד – הרצאה על זוגיות היא הזדמנות טובה להסתכל על הזוגיות שלכם מנקודה מעט שונה, מעבר לשגרה היום יומית. חומר למחשבה – גם לאחר תום ההרצאה על הזוגיות, תוכלו לדון בה בדרך חזרה הביתה ואפילו בימים שלמחרת. ישנם זוגות שנפתחים יותר זה לזו ומדברים על הזוגיות הפרטית שלהם – בוחנים את היתרונות והחסרונות ואפילו מתכננים דרך פעולה: כיצד הם יהפכו את הזוגיות שלהם לטובה יותר.

הרקמה שבינינו – הרצאה בלתי נשכחת

מחפשים הרצאה על זוגיות שתשאיר אתכם פעורי פה ותפתח לכם את עולם ומלואו? הכירו את "הרקמה שבינינו" של גילה בלפר. כעובדת סוציאלית במקצוע, נפגשה גילה עם אנשים רבים ועזרה להם להשתקם ולעמוד על הרגליים. במשך שלושה עשורים היא מקשיבה לצפונות לבם של אנשים, ולאורך השנים אף החליטה להתמקד יותר בזוגיות ובמערכות יחסים בין אנשים.

ההרצאה "הרקמה שבינינו" נועדה לחשוף את הכוח הטמון במרחב הקיים בינינו כבני אדם, כוח שיוביל בסופו של דבר לזוגיות מוצלחת יותר. גילה מביאה בהרצאתה דוגמאות לסיפורים אמיתיים מהקליניקה שלה, תוך שהיא משתפת את הקהל ויוצרת דיאלוגים בין המשתתפים. על מנת להוציא את המוטב מההרצאה, מומלץ להניח לציניות היומיומית שהצטברה אצלנו, לבוא בראש פתוח, לאפשר לעצמנו להשתחרר ואפילו לצחוק על עצמנו. כמו כן, זוהי הזדמנות טובה ללמוד על הקשר בין רקמות האדם לזוגיות, במטרה להוביל לזוגיות טובה יותר.