קניית מתנה הפכה בשנים האחרונות לאתגר אמתי, אם בעבר הצלחנו לשמח אנשים על ידי כלי פרקטי למטבח, מגבות למטבח או לאמבטיה, כיום כל אלה כבר אינם נתפסים כמתנות מקוריות ולכן כל שנותר זה לחפש אחר מתנה ייחודית ואישית, מתנה שתמיד תפתיע תרגש ותעלה חיוך - את זה ניתן למצוא בהדפסות על מוצרים. מלבד המקוריות במתנה מודפסת עם ברכה אישית, שם או אמירה, היא גם תחשב לכלי שיווקי לכל דבר.

כלים

 

הדפסות ככלי שיווקי לכל דבר

 מלבד הדפסה על מתנות, הדפסות נחשבות גם ככלי שיווקי אטרקטיבי ויעיל במיוחד. לא פעם ניחשף להדפסות שונות על מוצרים שהן גם אמצעי שיווקי משולם. הדפסה של הלוגו של החברה או השם של בית העסק על מוצרים שונים, בגוונים תואמים ועם כל המאפיינים החזותיים, יעניקו אלמנט שיווקי לכל דבר ויהוו חלק אינטגרלי מאמצעי המיתוג.

גם עובדי חברה יוכלו ליהנות ממתנה ממותגת, על כן מוטב לבחור מתנות ממותגות שמתאימות לעובדים וללקוחות החברה שיהיו בעלות ערך מוסף, יקדמו את העסק בצורה אלגנטית ומכובדת ובמקביל יגרמו לכל עובד ולכל לקוח להרגיש מוערכים ואהודים.

מוצרי פרסום ומתנות שיווקיות 

הדפסה על מוצרים, כמו על מנעד של מוצרים שמיועדים לאירוע, ליום גיבוש של חברה או עסק, למתנות לעובדים או ללקוחות בכנס או כל הזדמנות שמאפשרת פלטפורמת שיווק, תאפשר לכל מי שמעניקים את השי לשווק במקביל גם את השירות או המוצר שהם מציעים. כאשר חברה תדפיס את הלוגו שלה על כוס קפה, הדפסה ומיתוג על עטים, על דיסק און כי או על גאדג'טים שונים, כך היא למעשה תגביר את החשיפה שלה מול קהל לקוחות פוטנציאלי. בנוסף, הדפסת לוגו על מוצרים תאפשר לחרוט עליהם את חותמה האישי של החברה בליווי של הקדשה, מה שהופך את המתנה למקורית ואישית.

שי ממותג 

במידה ותהיו מעוניינים במתנות ממותגות, שימושיות ומקוריות הרי שאביזרים ממותגים בדמות גדג'טים יעניקו מענה מושלם. יש היום מבחר גדול של גאדג'טים שאליו ניתן לצרף הדפס ולהעניק אותו עם הלוגו, הסלוגן או השם של החברה וכך להפוך את המתנה גם למוצר שהוא מקדם מכירות לכל דבר. האפשרויות הן רבות, החל ממתנה ממותגת בדמות דיסק און קי שמגיע בעיצוב מקורי, אביזר נלווה לניידים, רמקולים, עכבר דיגיטלי למחשב ועוד מגוון אפשרויות שימושיות שניתן להדפיס עליהן הכל!

מתנות מטקסטיל

גם על מגוון של מוצרי טקסטיל ניתן לבצע הדפסות של לוגו או סלוגן שמאפיין את החברה. בין יתר המוצרים מטקסטיל ניתן למצוא כובעים לקיץ, חולצות קיציות, מגבות נעימות לים, שמשייה לחוף הים, מטרייה ואפילו וילונות מגנט לרכב שמיועד להצללה. כל אלה מתנות שימושיות עבור כלל העובדים של חברה, לספקים, ללקוחות הקיימים וכל מי שנחשב ללקוח פוטנציאלי.

הדפסה על קנבס ועל בקבוקים

בכל בחירה של הדפסה על מוצרים נוכל ליצור מתנה אישית כמו הדפסת תמונות על קנבס, הקדשות, איחולים, ברכות וכל מה שיהפוך את המתנה לאישית ואינטימית. אם תחפצו לפנק את העובדים והלקוחות שלכם בבקבוק יין עם צמד כוסות לכבוד החג הקרב או לרגל השקת מוצר חדש, תוכלו להדפיס על גבי הכוסות והבקבוק ברכה עם השם של החברה וכך תמתגו את העסק שיתנוסס תמיד על גבי הכוסות שבכל הזדמנות ישיקו "לחיים". את כל זה ועוד ניתן לעשות גם על גבי אריזות שי מושקעות, על פסלונים ועל עוד מגוון רעיונות של מתנות על מוצרים.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il