רשת האינטרנט תופסת את מקומה בחלקים נרחבים של החיים החל מעבודה וקניות, עבור דרך רשתות חברתיות, וכלה בפעילויות פנאי כמו גיימינג, וצפייה בסרטים. גלישה איטית יכולה להוות מטרד משמעותי עד כדי הפרעה למהלך היום של אדם, והדבר נכון שבעתיים כעת, כאשר תלמידים רבים נדרשים להשתתף בשיעורים אונליין בזום. בדיקת מהירות גלישה היא פעולה קלה ופשוטה שכל אחד יכול לבצע בעצמו.

כלים

 לשדרג או לתקן

אם אתם מרגישים שמהירות הגלישה שלכם אינה מספקת, אולי כדאי לכם לשדרג את חבילת הגלישה שלכם. לפני שאתם רצים לשדרג, כדאי לבדוק את נתוני הגלישה שלכם, כדי לשלול אפשרות של תקלה הגורמת לפגיעה באיכות הגלישה. בצעו בדיקת מהירות גלישה, במידה ומהירויות הגלישה שלכם תואמות את חבילת הגלישה שלכם, כדאי לשדרג את החבילה, במידה ונתוני הגלישה נמוכים משמעותית ממה שמצוין בחבילת הגלישה שלכם, בדקו מול ספקי התשתית והאינטרנט שלכם אם מדובר בתקלה ניתנת לתיקון. במידה ודרוש שדרוג לחבילה, השוו מחירים ותנאים באתר כמה זה, ובחרו בחבילה המתאימה לכם ביותר.

בדיקה פשוטה שכל אחד יכול לבצע

את מהירות הגלישה ניתן לבדוק באתרי חברות תקשורת כמו בדיקת המהירות של בזק, או בדיקת המהירות של HOT, באתרים העוסקים בטכנולוגיות מחשבים כמו למשל בדיקת המהירות של TGSPOT, מגזין טכנולוגיה ישראלי, ובאתרים של חברות תוכן כמו בדיקת המהירות של NETFLIX . ביצוע הבדיקה פשוט מאוד, ברוב המקרים כל שיש לעשות הוא להקליק פעם אחת במקום המיועד, והבדיקה מתבצעת בתוך מספר שניות.

מהירות הורדה ומהירות העלאה

רוב בודקי המהירות יספקו לכם שני נתונים: מהירות הורדה ומהירות העלאה. ברוב המקרים מהירות ההעלאה נמוכה ממהירות ההורדה, זה בסדר, כל זמן שהמהירות נשארת בגבולות הסביר. זכרו שמהירויות הגלישה המצוינות בחבילת הגלישה שלכם הן מהירויות מקסימום. גם אם מהירות הגלישה שנמדדה ברגע נתון נמוכה מן המקסימום שהוגדר בחבילה, זה תקין, כל עוד המהירות נשארת בתחום סביר שמאפשר לכם לגלוש כרצונכם.

שדרוג חבילת הגלישה

אם לאחר בדיקת מהירות הגלישה אתם מגיעים למסקנה שכדאי לשדרג את חבילת הגלישה הנוכחית, שאינה מספקת את צורכי הגלישה של בני הבית, זה הזמן לבדוק אפשרויות ולהשוות מחירים. באתר כמה זה תמצאו את כל הפרטים והמידע לגבי חבילות הגלישה שמציעות חברות התקשורת, כולל מבצעים מיוחדים, תנאים ועלויות, וכן מאמרים ומידע רלוונטי. הפרטים מוצגים בצורה נוחה ובהירה, וכל שנותר לכם לעשות הוא להשוות מחירים ולבחור בקלות בחבילה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר עבורכם.

נכתב באדיבות אתר : כמה זה