שיש מלוטש אידיאלי למראה מפואר ותמיד נראה יוקרתי. האם השיש באמבטיה צריך להיות יוקרתי? בוודאי! ומה לגבי השיש במטבח? גם הוא.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

אך הכל תלוי בעיני המתבונן ובאדם הגר בין קירות וחיפויי השיש.

הוא זורח ומהווה מחמאה יפה לגופי פאר ותאורה מעוטרת. נברשת קריסטל נהדרת תתענג על אחווה עיצובית המשתקפת מרצפת שיש בוהקת, משטח שולחן או דלפק. שיש מלוטש עומד גם הוא לבדו כאלמנט דקורטיבי. חלק מהאולמות הגדולים בבתים מפוארים ובטירות מלכותיות הם פשוט מרחב שיש מלוטש . שיש מלוטש עם קווים וקצוות נקיים הוא גם בחירה אידיאלית עם עיצוב מודרני. המרקם החלק והמבריק שלה נראה ממש בית ליד כרום ועור.

האם אוכל לערבב שיש מושחז ומלוטש? שיש למטבח ושיש לאמבטיה?

כמובן שכן, אתם הבוס בכל הקשור לעיצוב ביתכם, אנחנו כאן רק על מנת לעזור לכם להגשים את החלומות העיצוביים שלכם.

כן אתה יכול.

ערבוב משטחים מלוטשים ומושחזים הוא רעיון "של הרגע" שמרגיש רענן. קחו בחשבון אי מטבח בשיש מלוטש ראוותני כמו כלכותה עם משטחי שיש מושחז מאותה אבן או מנוגדת. האזור המלוטש ימשוך את העין ויעניק למטבח שלך מוקד נועז.

שיש למטבחים ושיש לאמבטיה, יש לטפל בכל השיש באותו טיפול בסיסי:

השתמש קרשי חיתוך בכל עת כדי להגן על משטחים מפני מכתים, ועל הסכינים שלך מפני נזק נגב את כל הנזילות ופסולת המזון בהקדם האפשרי נקו בעזרת חומרי ניקוי עדינים המיועדים לשיש או פשוט עם מים חמים ומטליות רכות הימנע מכמה חומרי ניקוי טבעיים המכילים מיץ לימון או חומץ, שניהם חומציים מדי לשימוש במשטחי אבן טבעית אטום את השיש שלך באופן קבוע בהתאם להמלצת המתקין שלך.

אצלנו, . אנו בטוחים שתמצא את הלוח שחיפשת. שיש למטבח ושיש לאמבטיה, שיש לכיור ושיש לריצוף. שיש מלוטש אידיאלי למראה מושלם! שיש מושחז למראה אלגנטי.

אנו מציעים לך להיכנס ולהסתכל בשיש באולם התצוגה שלנו. בטוחים שתוכל לשאוב המון השראה!

https://www.neptune-marble.co.il/