אם בעבר כולנו הכרנו רק כ-10 מתכונים לעוגות כיום כבר אפשר למצוא עשרות אלפי מתכונים של עוגות גבינה, עוגות בחושות, עוגות שוקולד, עוגות שמרים, עוגות בטעמי פירות, עוגות קרם ועוד.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

 

כאשר אנחנו בוחנים מתכונים לעוגות אונליין עלינו לדעת לבחור נכון במתכון שתואם את הציוד הקיים אצלנו במטבח ואת היכולות שלנו. אם אפיתם במהלך חייכם מעט מאוד עוגות – אל תבחרו במתכון מסובך של קונדיטור מקצועי. אנחנו כאן בכדי לגלות לכם שאפשר לאפות עוגות טעימות ומעוצבות גם מבלי להשלים קורס קונדיטוריה. למעשה, העוגות שאנחנו הכי אוהבים הן עוגות פשוטות שלא דורשות עבודה רבה או מרכיבים יקרים.

עוגות טובות ופשוטות

קיימים כמה מתכונים לעוגות שמלווים אותנו כבר עשרות שנים. אלו הם מתכונים פשוטים שמבטיחים עוגות ביתיות טעימות שלא דורשות כישורים גבוהים. חלק מהעוגות הללו הן הנמכרות ביותר במאפיות. רשימת העוגות היא : עוגת שוקולד בסיסית, עוגת תפוזים בחושה, עוגת ביסקוויטים, עוגת גבינה. אם לא תפחדו מאפייה תגלו שאתם מצליחים להכין גם עוגת רולדה נהדרת עם קצפת ותותים ותבנית של בראוניז עם הרבה שוקולד.

מתכונים לעוגות בשנות האלפיים

כיום כאשר כולנו מחפשים פתרונות מהירים וקיצורי דרך, גם עוגות בחושות שנחשבות לפשוטות מוגדרות כמסובכות. אתר פודיק מצליח לקצר בעבורכם את התהליך ומציע עוגת נוטלה טובה שכוללת רק 2 מרכיבים. לפני שאתם ממהרים לשלם בעבור עוגה פשוטה כמה עשרות שקלים במאפייה אני מציע לכם לנסות לאפות בעצמכם עוגת נוטלה לפי המתכון הפשוט של אתר פודיק (רק שני מרכיבים).

עוגות שלא דורשות אפייה

המתכונים הנכונים יאפשרו לכם ליהנות מעוגות ביתיות טובות גם כאשר אין לכם בבית תנור. אתם תופתעו לגלות שאפשר וכדאי להכין עוגות ביתיות טובות ללא אפייה כלל או תוך שימוש במיקרוגל. עוגת ביסקוויטים היא אחת העוגות האהובות ביותר בישראל והיא לא דורשת אפייה כלל. בתוך 10 דקות של עבודה תצליחו להכין את הקרם ולבנות את העוגה כולה. נסו את עוגת הביסקוויטים המשודרגת של אתר foodik החדש. גרסת המתקדמים לעוגת הביסקוויטים היא עוגת גבינה פירורים ללא אפייה.

אופציה נוספת להכנת קינוחים ללא אפייה היא חטיפי טראפלס או כדורי שוקולד עם נוטלה. אם יש לכם בבית מיקרוגל תצליחו לגרום לכולם ללקק את האצבעות עם קינוחי מיקרוגל מדהימים בטעמים של שוקולד מילקה, עוגיות אוריאו ועוד. אתם לא תאמינו כמה בקלות וכמה מהר אפשר להכין את הקינוחים האלו.

עוגות בחושות פשוטות וטעימות

אם יש לכם ביד מתכון טוב לעוגה בחושה אתם יכולים להשתמש במתכון כבסיס להכנת עוגות בחושות מכל הסוגים. אותו בסיס טוב של עוגה בחושה יצליח להפוך לעוגת מייפל בחושה, עוגת תפוזים, עוגת אגוזים, עוגת שיש, עוגת שוקולד ועוגת וניל עם נטיפי שוקולד. שימו לב, עוגות בחושות דורשות ערבוב מינימלי כך שאין כל צורך במיקסר. מהרגע בו הוספתם את הקמח לתערובת עליכם להמעיט בערבובים. אם אתם מחפשים עוגה בחושה טובה, טעימה ופשוטה אני ממליץ על עוגת תפוחים בחושה של foodik. עוגות בחושות אפשר להכין גם בגרסת פרווה כך שהן פתרון נהדר למקרים בהם נחוץ לנו קינוח פרווה טעים.

טיפים לאפייה מוצלחת

תמיד כדאי להשתמש בנייר אפייה. גם אם אתם משתמשים בתבנית נון סטיק שלבו גם נייר אפייה ותבטיחו שליפה מהירה של המאפה מהתבנית. אם תרצו להבליט ולהעשיר טעמים של שוקולד תוסיפו מעט מלח לתערובת. אפייה מוצלחת מתבססת על דיוק, שימו לב למדידת הכמויות במתכון. הקפידו על זמן אפייה מדויק ועל חימום התנור לטמפרטורה הנכונה. חממו את התנור מראש כך שהעוגה תכנס לתנור מהר ככל האפשר. שימוש בחומרי גלם איכותיים משפר את הטעמים ואת התוצאה. בהכנת בצק שמרים חשוב לזכור שהסוכר מעורר את השמרים והמלח משמיד אותם.

אפייה היא הנאה גדולה. ברגע שתתחילו תגלו שזה הרבה פחות מורכב ואפילו פשוט. המתכונים של אתר פודיק פשוטים ומוצלחים. אם דרושה לכם עוגה חגיגית תבחרו במתכון של עוגת ביסקוויטים או עוגת לוטוס. אם האורחים כבר בדלת ואין לכם מה להגיש – בתוך כמה דקות תפתיעו עם קינוחי מיקרוגל מדהימים או עוגת נוטלה מהירה.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים