המציאות מראה כי הרבה מאוד אזרחים במדינת ישראל לא מודעים לזכויות שלהם. ישנם אזרחים שצריכים לקבל כסף מטעם חברות הביטוח, אך אינם מודעים לעובדה הזאת. הרי חברות הביטוח מהצד שלהם לא ינסו לאתר אתכם בכל האמצעים השונים שעומדים לרשותם. מה שאומר שהכספים שמגיעים לכם עומדים מיותמים, מבלי שאף אחד ידרוש אותם. בשלב מסוים הכסף שהגיע לכם עובר למדינה, ובמקרה כזה כבר לא תוכלו לדרוש אותו. אך איך תוכלו לדעת האם מגיעים לכם כספים מחברות הביטוח? יש כמה שאלות אמורות להניע אתכם. עם זאת באמצעות אתר הר הכסף תוכלו לדעת בכל רגע נתון האם יש לכם כספים אבודים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

האם יצא לכם להחליף עבודה לאחרונה?

כאשר אתם מחליפים עבודה יכול להיות שידרשו מכם לפתוח חשבון בחברת ביטוח אחרת. זה שאתם פותחים חשבון בחברת ביטוח אחרת, לא אומר שמה שהיה בחברת הביטוח השנייה לא תקף. יכול להיות שבאותה חברת ביטוח ישנם כספים אבודים שמגיעים לכם מהעבודה הקודמת שלכם. לא תמיד מבצעים העברה מלאה של כל הכספים שמגיעים לכם מחשבון אחד לחשבון אחר. כך שאם יצא לכם לעבור מקום עבודה בשנים האחרונות שווה לכם לבצע איתור כספים אבודים. איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות ישפוך אור על סימני השאלה בהקשר הזה. גם אם תגלו שלא מגיעים לכם כספים לפחות בדקתם את העניין.

עברתם לאחרונה בין בנק אחד לבנק אחר?

בזכות הרפורמה בבנקים כל אחד יכול לעבור בקלות בין בנק אחד לבנק אחר. בעבר המשימה הזאת הייתה מתישה מאוד, כיום בלחיצת כפתור אחת תוכלו להשלים אותה. עם זאת מעבר בין בנקים עלול לגרום לכך שיהיו המון כספים שלא יגיעו אליכם. חברת ביטוח אחת יכולה להעביר את הכסף שמגיע לכם לחשבון הבנק הישן. אם לא יצא לכם לעדכן אותה, היא מן הסתם לא תדע שעברתם לבנק אחר. במקרה כזה יהיו לא מעט כספים אבודים שמחכים רק שתדרשו אותם. באתר הר הכסף תדעו בדיוק אילו כספים אבודים רשומים על השם שלכם.

אחד מקרובי המשפחה שלכם נפטר לאחרונה?

התמודדות עם פטירה של קרוב משפחה היא התמודדות לא פשוטה. כל מיני פעולות שונות שקשורות אליו מעלות את כל הזיכרונות המשותפים. עם זאת עליכם לדעת כי קרוב המשפחה שלכם יכול להשאיר לכם סכום כסף לא קטן. כל מיני כספים שונים שנמצאים בחסכונות הפנסיוניים שלו אמורים להגיע ליורשים החוקיים. כך שאם אתם היורשים החוקיים של אותו אדם, לא מן הנמנע כי מגיע לכם כסף מחברת הביטוח. חברת הביטוח מצידה לא תעשה מאמץ על מנת לאתר אתכם וליידע אתכם על העניין הזה. איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות יאפשר לכם לדעת מה בדיוק מגיע לכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…