בעלי בתי משקיעים הרבה מחשבה ומשאבים בעיצוב המטבח שלהם. משיש ואריחים ועד ארונות ומדפים, אנשים מבלים זמן רב בבחינת ובחירת החומרים והאביזרים המושלמים. עם זאת, דבר אחד שאנשים לא מספיק לוקחים בחשבון, הוא איכות הברז שהם מתקינים במטבח.

 

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אתם אולי חושבים שזה לא משנה אם תבחרו ברז סוללה או סוג אחר, וכי לא משנה מאיזו מתכת הברז מיוצר, כי זה בסך הכל צינור להוצאת מים. זוהי טעות. ברז לא רק צריך להיות שימושי, הוא מסוגל לתרום למראה ואווירה של המטבח שלכם. מה יעזור לכם המטבח היפה בעולם, אם יהיו בו ברזים לא מספיק איכותיים שיהרסו את הכל? אם אתם מעצבים מטבח חדש, משפצים את הישן או בסך הכל רוצים לשדרג את הברז הישן שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון את הנושרים הבאים כדי לבחור את הברז הנכון והטוב ביותר עבורכם.

לא חייבים לשלם ביוקר

ברז יקר הוא לא תמיד הטוב ביותר. למעשה, אנחנו מבטיחים לכם שממש לא קשה למצוא ברזים למטבח, שהם גם עמידים וגם איכותיים, במחיר סביר לגמרי. פעמים רבות, תג המחיר מושפע מעיצובים ייחודיים או סתם מגודל המותג. תתעלמו מהיבטים אלה - כל מה שאתם צריכים זה ברז שיחזיק מעמד שנים רבות, ישתלב עם שאר האלמנטים העיצוביים בחדר ויהיה כמה שיותר נוח לשימוש.

תחשבו על פונקציונליות

איך ברז יכול להיות יותר או פחות נוח לשימוש? ובכן, כיום ברזים מגיעים עם שלל פונקציות, שמשפיעות מאוד על זמני ונוחות הבישול, השטיפה והניקיון שלכם במטבח. תשאלו את עצמכם, באיזו תדירות אתם מבשלים? האם אתם צריכים ברזים עם זרם ספריי? יש לכם צורך בברז אוטומטי? לכל הפחות, מומלץ להשקיע בברז נשלף, שעוזר לנצל את החלל בצורה יעילה וגם לנקות טוב יותר את השיש, הסביבה שלו וכלים מסוימים.

שיקולי מקום וגודל

בבחירת הברז, תתחשבו בגודל הכיור שלכם. כיור גדול עם ברז קטן ייראה מוזר, ואילו ברז שגדול פי שניים מהכיור עשוי להיות לא נוח במיוחד לשימוש. היכן מותקן הברז? כמה מרווח יש לכם בין הברז לקיר? אלה שאלות רלבנטיות לבחינת השיקולים של גודל ומרווח פעולה.

מה הסגנון שלכם?

תבחרו ברזים שמשלימים את המטבח שלכם. האם סגנון המטבח מינימליסטי, מסורתי או מודרני? יש ברזים מינימליסטיים עם תכונות של אלגנטיות ויעילות, וברזים מסורתיים שמתאימים למטבחים עם עיצוב עתיק. עבור מטבחים מודרניים, אפשר לבחור מבין שלל צורות ייחודיות.

תקופת אחריות

כאשר אתם משקיעים בברז למטבח, חשוב שתבחרו רק במוצרים שמגיעים עם אחריות כמה שיותר ארוכה. גם אם אתם משקיעים בדגם איכותי במיוחד, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, ולכן כדאי מאוד שגם 4 או 6 שנים לאחר הרכישה תוכלו לקבל תיקונים או החלפות

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…
קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…