לא מעט אנשים מאמינים בביטוי "עין הרע". מושג אשר מקורו במיסטיקה ומשמעותו, שאדם מסוים בחר שיהיה לנו רע ולכן הוא עשה לנו "עין" כפי שנהוג לומר בשפה עממית. בשביל שאנחנו נוכל להתחמק מכך ודברים רעים לא יקרו לנו, לא יחזרו או לא ישפיעו עלינו, הרי שעלינו למצוא דרכים כיצד להתמודד איתה ואיך להוציא אותה. במהלך השנים נוצרו כלים ודרכים שונות כיצד להתמודד עם עין הרע. אחת מהן היא באמצעות עופרת. זו גישה שמקורה גם היא כמובן במיסטיקה ובקבלה, ולא מעט אנשים שמתמחים בכך, משתמשים בגישה זו.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

מה הכוונה להוציא עין הרע עם עופרת?

בשביל להוציא עין הרע, צריך למצוא את הכלים והחומרים שעין הרע, על פי האמונה המקובלת, איננה יכולה להם. כך אפשר לייצר מצב בו היא תפסיד בקרב ותיעלם. אחת הטענות על פי הקבלה היא, שעין הרע נמשכת לעופרת וחומר זה יכול להתגבר עליה.

בשביל זה, יש לומר תפילה ולחש המשמשים נגד עין הרע, ויש להכין קערה עם עופרת, לסובב אותה שלוש פעם מעל הראש, ואז לרוקן את הקערה עם כל העופרת אל תוך קערת מים. באותה נקודה, אמורים לשמוע רעש.

ככל שהרעש חלש יותר, אז עין הרע נחלשת, כי כוחה נחלש. ברגע שלא שומעים שום רעש, זה אומר שעין הרע למעשה התפוגגה ונעלמה ואנחנו יכולים להמשיך בהשגרת חיינו.

מי יכול לעשות את זה?

בעיקרון, כמו כל דבר שקשור לעין הרע או מרבית הדברים, אזי שכל אחד יכול לעשות את זה בעצמו בבית, אם הוא מכין קערה מתאימה, מכיר את התפילות והלחשים המיועדים לכך. כמובן שהוא גם צריך להאמין בזה בשביל שזה אכן יצליח. מי שאיננו מתמחה בכך, יכול כמובן להביא אנשי מקצוע שמתעסקים בתחום ויכולים לעזור לו לטפל בעניין ולעשות את הטקס. היום אפשר גם למצוא דרכים כיצד גורמים שונים יעשו את הטקס עבור מי שאיננו יודע כיצד לעשות אותו וכן לא יכול להזמין אליו לביתו גורמי מקצוע שיעשו זאת עבורו. ניתן לבקש שיעשו זאת דרך האינטרנט או בדרכים אחרות. אפשר למצוא מגוון רחב של אפשרויות איך לעשות את הטקס.

מתי נרצה לעשות הסרת עין הרע בעופרת?

טקס הסרת עין הרע באמצעות עופרת מיועד עבור אנשים שחווים תקופה קשה, תקופה רעה וחשים שאין הדבר במקרה. יש אנשים שחשים שמישהו עשה להם עין הרע ולכן הם צריכים לערוך את הטקס הזה.

זה יכול בגלל עניין נקודתי, למשל, אם הם לא מצליחים במבחן או לא מצליחים לבצע פעולה חשובה, וזה יכול להיות עניין יותר נרחב, למשל, אם הם חווים תקופה מאוד ארוכה בה הם לא מצליחים לבצע דברים שונים, פשוטים או מורכבים. יכול באמת להיות שמישהו עשה להם עין הרע.

צריך לציין, הרבה פעמים זה לא קשור ישירות לאדם שמבקש לעשות את הטקס. למשל, הורים רבים חשים שעשו עין הרע לילדים שלהם, ילדים חשים שעשו להורים שלהם וכדומה. אז אפשר לעשות את הטקס עבורם ועבור בני משפחתם.

איפה אפשר למצוא את התפילות?

היום ניתן למצוא בלא מעט ספרי מיסטיקה וקבלה, ספרי תפילות, שורה ארוכה של תפילות המתייחסות לנושא של עין הרע. אפשר כמובן גם לקבל מידע על הנושא מצד גורמי מקצוע שמתמחים בכך. הם ידעו לספק את התשובה, אילו תפילות יש לומר, מתי וכמה פעמים ביום. הטקס עצמו חייב לכלול גם היבט זה, שכן התפילה והלחש מהווים בקשה שעין הרע תגורש.

איך ממשיכים מכאן? אנחנו מזמינים אתכם לטיפול הסרת עין הרע עם מימי לקס, מסירת עין הרע בהמלצת הרב שמואל אליהו, 100% ע"פ היהדות.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…
קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…