כולנו מכירים את הדברים הקטנים והמעצבנים האלה שיכולים לקרות מידי פעם כמו למשל...להיתקע עם הזרת בקצה של שולחן, או שנשבר המפתח בתוך המנעול. מה עושים במצבים שכאלה? האם מומלץ להזמין מיד מנעולן או שיש דברים אחרים שניתן לעשות? אנחנו מבינים את חוסר האונים הגלום בסיטואציה בה נשבר המפתח במנעול, ולכן, כתבנו את המאמר הזה במיוחד בשבילכם.

קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

מה עושים אם נשבר המפתח – שלב אחר שלב

כאשר המפתח נשבר במנעול עוברות בראש שלנו מיליון ואחת מחשבות כאשר העיקרית שבהן היא – מה לעזאזל עושים עכשיו? אז קודם כל, תנשמו עמוק. כן, זו סיטואציה מעצבנת, אבל פתירה והיא לחלוטין לא סוף העולם. נכון, זה יכול לקרות בזמן הכי לא מתאים ונכון, אבל ככה זה בחיים. ראשית עליכם לשאול את עצמכם האם יש לכם מפתח ספייר לדלת הזו? אם התשובה לכך היא כן, משמע שהמצב הוא הרבה יותר פשוט משחשבנו; עלינו פשוט להוציא את המפתח השבור בעדינות רבה מן המנעול מבלי להזיק לו ואז להשתמש במפתח הספייר שלנו. ההמלצה שלנו היא שגם אם הוצאת את המפתח השבור מן המנעול ופתחתם את הדלת כרגיל עם המפתח ספייר, הזמינו מנעולן בכ"ז, וזאת על מנת לוודא שהכל תקין במנעול ושלא תצוצנה בעיות בעתיד.

במידה ואין עליכם מפתח ספייר, אין מה להוציא את המפתח השבור, וזאת מכיוון שיש צורך לקרוא למנעולן שיחליף לכם את הצילינדר כולו.

כיצד בוחרים מנעולן מומלץ?

אחד האלמנטים החשובים ביותר במנעולן הוא הזמינות. אנחנו איננו יודעים מתי יישבר לנו המפתח בתוך המנעול, כי כפי שאמרנו קודם, הדברים הללו קורים לרוב ברגעים הכי לא מתאימים; מאוחר בלילה כשאנחנו ממהרים לישון, או בדיוק כשאנחנו יוצאים לעבודה. לכן, הזמינות של המנעולן היא החשובה ביותר – על מנת שהבעיה תיפתר כמה שיותר מהר. לצד זה חשובים כמובן אלמנטים נוספים כגון שירותיות ומחיר הוגן. כיצד מגיעים אל בעל מקצוע שכזה? ובכן, לפניכם מספר טיפים:

  1. שלחו הודעה בוואטסאפ של החברים – דעת ההמונים אינה טועה. לרוב בעלי מקצוע שמגיעים מתוך המלצות ובייחוד המלצות מחברים וממכרים הן ההמלצות המוצלחות ביותר. חוץ מזה, מה אכפת לנו לרשום שנייה בוואטסאפ של החברים או של המשפחה "מי מכיר מנעולן ברחובות?", מקסימום, תקבלו המלצה ממש טובה.
  2. גוגל – היום, כמעט כל שירות או מוצר שנצטרך, נעבור ראשית בגוגל, אך מעבר ללכתוב "מנעולן ברחובות" בגוגל, ישנו לגוגל את שירות הביקורות המוצלח בהחלט שלו, בו ניתן לראות את הדירוג שקיבל אותו המנעולן לצד ביקורות כתובות מאנשים שנעזרו בשירותיו, מה שבהחלט יכול לתת לנו מושג על איכות השירות שלו.
  3. אתרים ייעודיים לבעלי מקצוע – ישנם אינדקסים ייעודים לבעלי מקצוע בהם ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים וכן דירוג על איכות עבודתם.

למידע נוסף למקרי חירום ליחצו – מנעולן חירום

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…