למרות שכל מי שבחר להתחתן היה עם תקווה גדולה שהחתונה תלווה אותו לעד, בפועל זה לא תמיד כך. אנחנו חיים במדינה שבה הרבה מאוד זוגות בוחרים בסופו של דבר להיפרד, ולכן נשאלת השאלה: איך עושים את זה בצורה נכונה? הגעתם למסקנה שגם אתם לא יכולים יותר לחיות ביחד? רוצים להיפרד ולעשת את זה בצורה הכי מכובדת שאפשר? אם כך, ברור שתחשבו על גישור גירושין. גישור בתהליך של גירושין זו בחירה שהפכה להיות מאוד מקובלת, וזה לא במקרה. יש לאופציה הזאת לא מעט יתרונות ואתם יכולים להיות בטוחים שאם גם אתם תבחרו בה, מהר מאוד תצאו לדרך חדשה. אומנם זה נכון שתמיד הפרידה עצובה, אך בפועל, זה משהו שיכול להוות גם התחלה של פרק ב', כך שחשוב לעשות זאת כמה שיותר מהר ובצורה מכובדת.

 

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

היתרונות של גישור גירושין

אם אתם תוהים איך יכול להיות שכל כך הרבה זוגות בשנים האחרונות בחרו בגישור בתהליך של גירושין, כדאי שתדעו שזה לא במקרה. הסיבה לכך ברורה, שכן הליך של גישור גירושין כולל לא מעט יתרונות. ראשית, הוא מאפשר ברוב המקרים להיפרד הרבה יותר מהר. שנית, במקרה של גישור, אנחנו רואים שהמחירים יותר טובים. כלומר, במקום להיכנס להליך משפטי שיעלה לכם הון עתק, אתם תראו שעם גישור הדברים ייראו אחרת. אתם תוכלו להיפרד תוך כבוד הדדי, למצוא את עמק השווה בנוגע לסוגיות השונות וכך הכול גם יעלה לכם הרבה פחות כסף. אין ספק שהברירה הזאת עדיפה על כל אופציה אחרת ולכן, אם אתם כבר חושבים ברצינות על פרידה, כדאי יהיה לחשוב על דרך שכזו.

בדקו באיזה מגשר אתם בוחרים

מה שאולי מעט יפתיע אתכם, זה שהיום, בכל מה שקשור לגישור לענייני גירושין, יש הרבה אנשי מקצוע שונים. לכן נשאלת השאלה הטבעית: כיצד בוחרים מגשר טוב? איך נוכל לדעת שאנחנו בוחרים באדם שבאמת נוכל לסמוך עליו? ועד כמה הוא באמת יוכל לעזור לנו? לכן, אם גם אתם בדילמה, אתם לא לבד. בבואכם לבחור איש מקצוע שיוכל ללוות אתכם בתהליך של גישור גירושין כדאי יהיה לברר שאתם בוחרים במישהו עם ניסיון. כפי שקורה בהרבה תחומים אחרים, גם כאן אנחנו רואים שהניסיון משמעותי. שווה לבדוק, בין היתר, על איזה מחירים מדובר. האם המגשר יגבה מכם תשלום כולל כבר בתחילת התהליך? או שהוא ירצה שתשלמו לו סכום מסוים בתחילת הדרך ואת הסוף בסיום התהליך? ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות איש המקצוע שבו אתם בוחרים, כך תוכלו להיות יותר בטוחים לגבי הבחירה שלכם. גישור הוא תהליך שבסופו של דבר אחד מהם יוכל לבחור לאיזה כיוון ללכת. האם להתחיל לחפש זוגיות חדשה או לא, ובכל מקרה, זה תהליך שיקצר עבורכם את נושא הפרידה ולכן זה מומלץ.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…