מכיוון שאתי כנראה משקיעה את מירב מאמציה באינסטגרם ובפייסבוק דף התוצאות בגוגל מעניין בצורה חריגה – קודם כל בראש התוצאות מופיעות תמונות של אסתי ולאחריהם סרטונים. לאסתי אין אתר אישי מה שיוצר הזדמנויות למתחרים אחרים. גם דף ויקפדיה אינו קיים. מה שכן קיים ונדיר למצוא יחסית בראש תוצאות החיפוש בגוגל בעברית (תופעה שכנראה תלך ותתרחב) הוא סרטון טיקטוק של ערוץ 7 שעלה בתחילת ספטמבר. פעם ראשונה שאני נתקל בכזה וכנראה שסרטוני טיק טוק ילכו ויתחזקו בגוגל עם הזמן.
מרבית התוצאות בעמוד הראשון סובבות סביב הביטוי "אסתי סוקולובסקי" אך נראה כי לאף אחת מהן אין קישורים נכנסים או קישורים שנועדו לקדם אותם עבור הביטוי – מה שמצביע על תחרות יחסית חלשה. כלומר יש כאן בהחלט הזדמנות עבור אתרים שמעוניין לקחת את הטראפיק על הביטוי, לפחות עד שאסתי תחליט לעשות מעשה ולקחת אחריות על שם המותג שלה בגוגל. הרבה פעמים אנשי ציבור מסוגה נדרשים לנושא כשמפרסמים עליהם כתבה שלילית ואז הם נאלצים להתחיל עם ניהול מוניטין באינטרנט.
אילו אתרים יכולים להרוויח מקידום עבור הביטוי הנ"ל? סביר להניח שאתרי רכילויות שמעוניינים בטראפיק כדי למשוך מפרסמים, אתרי חדשות (ייתכן מהמגזר החרדי או הדתי) שמעוניינים בטראפיק מאותן סיבות. אולי מכוני יופי במגזר החרדי שמתחרים בה ומניחים כי מי שמחפש אותה בגוגל מעוניין בשירותיה. במקרה כזה יש צורך בתוכן מתוחכם יחסית שמצד אחד מטרגט את הביטוי מבלי לפגוע או להוריד ומצד שני "ממיר" את הגולשים לצרוך את שירותי מכון היופי המתחרה.
הניתוח נעשה על ידי ערן שיוביץ, מקדם אתרים בגוגל על בסיס כלים חיצוניים וללא גישה לסרץ' קונסול של אף אחד מהאתרים המתחרים בעמוד הראשון ולכן הניתוח מתבסס על הערכה ולא על מידע מדויק.