מעוניינים להחליף את בלון או בלוני הגז בבית? רוצים לעשות את זה בדרך הכי פשוטה ומהירה שאפשר? אז היום ניתן לבצע את ההזמנות און ליין בקלות ובפשטות, כמובן אם ספקית הגז שלכם טרחה להקים אתר כזה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אז איך עושים את זה הכי מהר שאפשר?

באופן מסורתי, החלפת בלון גז נעשתה דרך הטלפון. גם ההתנהלות הזאת לא מאוד מסורבלת: פשוט מרימים את הטלפון לחברה, ממתינים עד שהנציג יענה, מוסרים כמה פרטים, מתאמים מועד וכן הלאה. כמובן שמידת הקלות או הסרבול תלויה בהתנהלות שירותי הלקוחות של ספקית גז שלכם.

מצד שני, בעידן בו הכל עובר לרשת יש גם אפשרות עוד יותר פשוטה ונוחה לביצוע הזמנות של שלוני גז חדשים או החלפה של קיימים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של ספקית הגז שלכם ולקטגוריה של הזמנת בלון חדש או החלפת בלון קיים. כעת תתבקשו למלא מספר פרטים כמו סוג הבלון שאתם רוצים להזמין, כמו בלונים, מספר לקוח, הכתובת ומספר הטלפון לבירורים ותיאומים. וזהו, לאחר ביצוע ההזמנה בלונים כבר יגיעו אליכם.

השירות של ספקית הגז שלי לא משהו. איך אני מחליף אותה?

אין זה נדיר שצרכנים אינם מרוצים משירותי ספקית הגז, למשל כי גילו שספקיות אחרות מציעות מחירים טובים יותר, מבצעים והנחות, או ששירות הלקוחות סובל מסרבול גדול, וכדומה. גם כאן, החלפת ספקית הגז הינה פשוטה ומהירה מאי פעם עקב שתי רפורמות שנכנסו לתוקף בעשור האחרון. לפי הרפורמות האלו, החלפת ספקית גז צריכה להיות פשוטה כמו החלפת חברת סלולר. פשוט נכנסים לאתר או מתקשרים לחברה החדשה, מצטרפים ומוסרים את הפרטים, ומכאן והלאה החברה החדשה דואגת להסדיר את כל המעבר.

יש לציין כי הספקית הישנה שלכם חייבת לשתף פעולה עם המהלך, ואסור לה להערים קשיים בירוקרטים או אחרים על המעבר. החברה החדשה תבצע את ההחלפה כעבור שבועיים לכל היותר, ותדאג לכך שלא תישארו בלי גז אלא לזמן קצר ביותר של ההחלפה עצמה.

עוד הזמנות גז דרך הרשת

מלבד בלונים לבית, אפשר כיום להזמין בלונים חדשים או להחליף קיימים גם בגדלים אחרים. למשל, מי שרוצה בלון גז של 2.5 או 5 קילו עבור מנגל על גז ולטיולים, יכול לעשות זאת דרך אתרים של ספקיות הגז. ישנם גם אתרים המתמחים בכל הקשור לגז וציוד למנגל על גז, וניתן למצוא אצלן של אביזרים המשדרגים את חוויית השימוש במנגל.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…