תחילה, חשוב לציין כי סיילספורס היא למעשה מערכת שתפקידה העיקרי הינו לקשר בין בית העסק לבין הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שכן, מערכת סיילספורס טומנת בחובה מספר כלים שונים ומגוונים שעוקבים אחר הקשר העסקי הישיר שבין הלקוח לבין העסק, החל משיווק, שירות לקוחות, שימור לקוחות, מכירות וכן הלאה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

הרעיון המרכזי העומד מאחורי הטמעת סיילספורס CRM בחברות הוא למעשה לעקוב אחר כל אותם קשרים בין הלקוחות לבין בית העסק, במטרה לספק כמה שיותר נתונים אודות האינטראקציה מול הלקוחות בזמן אמת. דרכים נוספות אשר תפקידן העיקרי היה למדוד את מערכת היחסים בין הלקוח לבין העסק, ברוב המוחלט של המקרים התמקדו בחוויית השירות שעבר הלקוח לאחר סיום האינטראקציה.

יחד עם מערכת סיילספורס ניכר כי התמונה השתנתה לחלוטין שכן, בעידן המודרני, בתי העסק השונים יוכלו לקבל תמונה מלאה בזמן אמת. מערכת סיילספורס מחזיקה באפשרות לבדוק מגוון רחב של נקודות רלוונטיות לאורך חווית הלקוח תחת מערכת אחת. יחד עם כלל הנתונים הרלוונטים אותם תקבלו באמצעות שימוש נכון במערכת סיילספורס, ניכר כי תוכלו להשפיע באופן משמעותי על חווית הלקוח בזמן אמת וזוהי למעשה, אחת הסיבות העיקריות שהפכה את המערכת לאחת מהמובילות בתעשייה של היום. על מנת לעזור לכם להבין את התמונה הגדולה, ריכזנו עבורכם במאמר הבא חלק קטן משורת היתרונות הרחבה המתלווה אל הטמעת סיילספורס CRM בחברות:


• שיפור במערך שירות הלקוחות - בעת בה אתם מחזיקים בכמות נתונים גדולה יותר אודות הלקוח שלכם, הדברים העיקריים אותם הוא מחפש ומהן הבעיות השונות בהן הוא נתקל, ניתן לומר באופן חד משמעי כי תוכלו להציע לו שירות ממוקד יותר ואיכותי יותר. זאת בעוד כי מערכת קשרי הלקוחות של סיילספורס כוללת בתוכה מערכת לניהול ישיר של שירות הלקוחות לצד התממשקויות למגוון מערכות כאלו ואחרות. במידה ותכירו את קהל היעד שלכם בצורה טובה יותר - תוכלו להפוך גם אותם וגם אתכם למרוצים יותר.


• אוטומציה של דו"חות ומסמכים - במידה ובימים עברו על כל לקוח היה למלא טופס שביעות רצון, הרי שבעידן המודרני בו אנו חיים, באמצעות מערכת סיילספורס תוכלו לבצע שימוש בכלי אוטומציה שבין תחומי אחריותכם תוכלו לפגוש במילוי טפסים אוטומטי לצד ליווי תהליך הרכישה והשירות מול הלקוח במינימום מאמצים. זאת בעוד כי המערכת אף מקלה על העומס הנובע בעקבות עבודת הארגון בגלל שישנה אפשרות להוציא דרכה דו"חות אוטומטיים, פעולה אשר תקל בצורה משמעותית על העומס המצטבר בעקבות פעילות הארגון שלכם.


• ניתוח מידע ונתונים בארגון - באמצעות מערכת סיילספורס תוכלו לנתח תהליכים שלמים כדוגמת אחוזי המרה כלליים, אחוז לקוחות אשר תואם להגדלת סל המוצרים וכיוצא בכך, על מנת לייעל את תפוקת הארגון שלכם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…