כולנו עושים שימושים רבים ומגוונים במים, החל משטיפת רצפה וכלים, דרך שימוש במקלחות ושירותים, וכלה בשתיית מים החיוניים לשמירה על בריאותנו. על מנת לוודא שאכן מדובר במים נקיים מחיידקים, לכלוכים ומזיקים שונים, חשוב שיהיו לכם מערכות מתקדמות לסינון מים, כפי שתוכלו למצוא בווטרפרונט

 

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

איזו דרך המים עוברים עד אלינו?

השימושים הרבים והמגוונים שאנחנו עושים במים באופן שוטף ויום – יומי, לרבות שתיית המים, ההכרחית לשמירה על בריאותנו ותפקוד תקין של הגוף, הופכים את השימוש במים לחשוב והכרחי ביותר לשמירה על איכות ושגרת החיים שלנו. אמנם התרגלנו לכך שמים מגיעים אלינו באמצעות לחיצה על כפתור או סיבוב ידית, אך למעשה, המים עוברים מסע שלם עד שהם מגיעים אלינו. מערכות מים ביתיות מורכבות ממספר רב של צינורות, העוברים בקירות המים ומתחת לרצפות, באופן המאפשר את זרימתם התקינה אל הבית ומחוצה לו. צינורות אלו יכולים להתפרש על פני מרחקים רבים ומטבע הדברים, הם עלולים להכיל בתוכם לכלוכים, חיידקים ומזהמים שונים, העלולים לפגוע בבריאותנו.

מערכת סינון מים ביתית

מערכת טיהור מים תסייע לנו להבטיח את נקיותם ואיכותם של המים שאנחנו שותים. את המערכת ניתן להתקין על גבי ברז מים חמים קרים ואף באמצעות מערכות תת כיוריות. במערכות אלו קיימים מסננים ייחודיים, דוגמת מסנני אבנית, מסנני פחם ועוד, הפועלים בטכניקות שונות ומגוונות לסינון המים. בין מערכות טיהור המים השונות, ניתן למצוא גם מערכת מים תת כיורית , המותקנת מתחת לכיור ומאפשרת ליהנות הן מתהליך סינון מים איכותי והן מחיסכון במקום על גבי השיש. בחלק מהמערכות הללו, ניתן יהיה למצוא גם מקרר תת כיורי, אשר ידאג לכך שנקבל אספקת מים מטוהרים וקרים.

מסנן מים לברז מטבח – כיצד בוחרים?

אחד השימושים העיקריים שאנחנו עושים במים הוא במטבח הביתי ובהתאם לכך, חשוב לדעת כיצד לבחור את מסנן המים המתאים ביותר לברז המטבח, שכן לא כל פילטר יתאים לכל ברז או מערכת מים חמים קרים. לפיכך, כאשר בוחרים מסנן מים לברז מטבח, כדאי לוודא מהו מקור המים המגיעים אל הברז המיועד, כך שתוכלו להבין באיזה כמות מזהמים מדובר ואיזו פעולת סינון תהיה המיטבית ביותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון גם את אופי השימוש במים - לצרכי בישול בלבד או גם לצרכי שתייה, באופן שיעזור לכם לבחור את המסנן הספציפי המתאים לכם.

ווטרפרונט – מערכות סינון מים מתקדמות

המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות הקיימת שבסינון המים בברז הביתי שלנו, הביאה לכך שאנשים רבים מתעניינים בפתרונות הסינון היעילים ביותר. בנקודה זאת, כדאי להכיר את ווטרפרונט, המספקת פתרונות ומערכות סינון מים מתקדמים ויעילים במיוחד, כך שתוכלו ליהנות ממים חמים ו/או קרים ללא דאגות מיותרות באשר למה שהמים מכילים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…