בשעה טובה עומדת להוולד לכם בת או שאולי היא כבר הגיחה לאוויר העולם. עכשיו, השלב הבא הוא להחליף את השם "בוטן" או " פיצי" בשם ממשי איתו בתכם עתידה להתהלך בעולם. בחירת שם היא לא עניין של מה בכך והיא יכולה להשפיע רבות על אופן ההתייחסות לבתכם, על המזל שילווה אותה לפי הקבלה, ועל אספקטים נוספים בחייה. במאמר זה אספנו עבורכם מגוון טיפים לגבי עשה ואל תעשה בעת בחירת השם לבתכם כדי לעזור לכם לצלוח את השלב הזה בקלות ועם הרבה מזל.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

עשה – בחרו שם שמדבר אליכם ולא אל הקרובים שלכם

כשזה מגיע לבחירת שמות לבנות או לבנים, לכל אחד ובמיוחד בארץ, יש מה להגיד. רק נסו להגיד להורים, או לחברים שאתם מחפשים שם ויורעפו עליכם אינספור הצעות שונות ומשונות לשמות כולל נימוקים משכנעים במיוחד למה השם שלהם הוא הטוב ביותר.

אבל האמת היא, שהשם הטוב ביותר עבור הבת שלכם, הוא השם שהכי מדבר אליכם ומרגש אתכם. משהו שמרגיש לכם "טוב בבטן". זה יכול להיות אחד מהשמות שיציעו לכם וזה יכול להיות שם שאתם חשבתם עליו באופן ייחודי. אין נכון ולא נכון והבחירה הבלעדית שהיא שלכם בלבד. לכן, לכו אחרי הלב שלכם.

אל תעשה – לקרוא לבתכם על שם קרובים שהלכו לעולמם בטרם עת

לא מעט פעמים, תתפלאו לשמוע כי באותו יום אוו בסמוך לזמן שבתכם נולדה, מישהו יקר בחיק משפחתכם נפטר. המקריות הזו קורית לא פעם והיא גוררת איתה לעיתים את דרישת המשפחה להנציח את הקרוב דרך מתן שם קרוב או אפילו את אותו השם לבת שנולדה. אם מדובר בקרובים שנפטרו מפאת גילם המתקדם וחיו חיים מלאים ושופעי טוב, אזי שאין בעיה לקחת השראה מהשם שלהם ולקרוא לבתכם על שמם. הבעיה מתחילה כאשר מדובר בקרובים שהלכו לעולמם בטרם עת.

לפי הקבלה מדובר בדבר בעייתי במיוחד ואף אסור שכן קטיעת החיים של אדם בעודו בשיאו מעידה על מזל רע וזה עלול לשאת איתו את המזל הרע גם לתינוקת שנולדה.

עשה- זה בסדר לבחור שם שיהיה יחיד במינו

הורים רבים לא רוצים שהשם של הבת שלהם יהיה כזה שמופיע מספר פעמים בכיתה או בגן. הם רוצים שם שיהיה רק שלה, ייחודי ומיוחד. זה רצון לגיטימי בהחלט. כדי לקבל השראה חישבו על נושאים או עולמות תוכן שמדברים אליכם באופן מיוחד- שירים, טבע, בעלי חיים, אירועים משמעותיים בחייכם וכדומה.

אל תעשה – אל תבחרו שם מקורי מדי

בקיצון של הרצון לבחור שם ייחודי, עומדים השמות המקוריים מדי שניתנו רק כדי שיהיו מיוחדים ואין להם משמעות מיוחדת מאחוריהם. שמות כאלו לאורך השנים יהיו מנותקים מהקשר ועשויים לגרור לגלוג ובעיות חברתיות עבור בתכם בשל השם היותר מדי ייחודי שלה.

לכן, המנעו מלתת שמות שמהווים חיבורי אותיות שאין להם שום משמעות – למשל שם כמו "אלף" (האות א'). כמו כן, זכרו הטכנולוגיה והאתרים הפופלאריים שקיימים כיום לא בטוח שימשיכו איתנו שנים קדימה. לכן לקרוא לבתכם - @ (שטרודל/ at), טוויט, לייק, אפל וכדומה עשוי להיות בעייתי מאוד עוד כמה שנים, כאשר הילדים של המחר לא יכירו את כל הטוכנולוגיות הללו והשמות האלו פשוט ישמעו להם מוזרים, מצחיקים או משונים במיוחד.

אנו מקווים שהטיפים שלנו נתנו לכם השראה ושהקלנו עליכ קצת בתהליך הבחירה של השם, שהיא אף פעם לא פשוטה. ובכל מקרה, לגבי כל שם שתבחרו – שיהיה רק מזל ואור!

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…