אם אתם מתכננים בת מצווה, בר מצווה, חינה, ברית או בריתה בחורף הקרוב, זה הזמן להתחיל ולתכנן את האירוע. אמנם הציבור הישראלי נוהג לחגוג בחודשי הקיץ. אבל אם נאמר את האמת, יש יתרונות רבים לחגיגה בחודשי החורף דווקא. שלא נדבר על כך שיש אירועים כמו ימי הולדת, בר מצווה או בריתה, אשר לא תלויים בלוח הזמנים שלנו דווקא. אם זו הפעם הראשונה בה אתם נערכים לקראת אירוע בחורף, אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את האירוע המושלם.

כלים

 

מה היתרונות של קיום אירוע בחורף

באמת לפני שנצלול לאופן הבחירה של הספקים החשובים לאירוע, אנחנו רוצים רגע לקחת אתכם צעד אחורה ולהיזכר ביחד, מדוע אירוע בחורף דווקא הוא בעל יתרונות רבים. ראשית, אירועים קטנים בחורף מאפשרים לכם לתת תשומת לב לכל אורח. באירועים גדולים, בחודשי הקיץ העמוסים, האורחים שלכם כבר בילו באינספור אירועים לפני כן וגם אתם. בחורף, דווקא משום שמדובר על אירוע חד פעמי בתוך השגרה, כולם מגיעים נכונים ונרגשים לאירוע. לא רק כדי לסמן עוד 'וי' ביומן. שנית, בחורף, דווקא משום שהאירוע מתרחש בתוך מתחם סגור, ליצירתיות יש תפקיד מרכזי. תוכלו לעצב את האולם כמו שתרצו על פי הטעם שלכם. האמינו לנו, אין גבול למה שאפשר לעשות דווקא כאשר אנחנו נדרשים לגלות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. בנוסף, בחורף דווקא השמש לא חזקה מדי ולכן, אפשר להפיק תמונות מדהימות מהאירוע. לא במקרה מרבית צלמי האופנה מעדיפים לצלם הפקות מיוחדות דווקא בחודשי החורף ולא בעונת הקיץ.

למה לבחור את המקום זה השלב החשוב ביותר

לבחור מקום מנצח לאירוע זה למעשה לעשות משהו כמו שמונים אחוז מהעבודה בסך הכל. זאת משום שבמקום בו תבחרו יהיה צוות מקצועי, אשר יהיה אמון על הטיפול באורחים שלכם מההתחלה ועד הסוף. הם ידאגו לנקות את השירותים, להוציא את האוכל בזמן ולכך שהכל יעבוד כמתוכנן. בסופו של דבר, הקשר האנושי הבסיסי הוא זה שיכול להפוך את האירוע נפלא או הרבה פחות מרשים. בנוסף, כאשר אתם בוחרים מקום אתם צריכים לקחת בחשבון כי האורחים שלכם לא מתכוננים כל היום רק לאירוע שלכם. כלומר, הם וודאי מצפים ומתרגשים, אבל הם מגיעים מיום עבודה עמוס או מהבית, אחרי שפיזרו את הילדים לחוגים והשאירו את הביבייסיטר לדאוג לכל היתר. לכן, תמיד טוב לבחור לקיים את האירוע במקום טוב במרכז הארץ. מקום אליו אפשר להגיע בקלות, עם הרבה חניה, כך שהאורחים יכולים להגיע בקלות ובלי שום בעיה. אל תשכחו, לקבוע את המקום בו ייערך האירוע זה השלב החשוב ביותר. לא רק משום שהמקום משפיע על האווירה הכללית, אלא, כי רק אחרי שתקבעו את התאריך, אפשר יהיה לתאם ציפיות עם שאר הספקים.

כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון

אז דיברנו הרבה ועכשיו הגיע רגע ההחלטה. איך בוחרים נכון? ניסינו לצמצם את הטיפים שלנו לשלוש עצות מצויינות.

  1. חשוב להגיע למקום כדי להתרשם: כאשר אתם מבקרים במקום אתם יכולים להבין האם אנשי הצוות במקום נעימים ומקצועיים, תוכלו להתרשם מהעיצוב, מהאוכל וכן הלאה. באופן טבעי, כדאי לבחור באולם אליו הייתם שמחים להגיע לכל אירוע.

  2.  דברו עם אנשי הצוות ונסו להבין האם אפשר ליישם את הרעיונות שלכם בשטח: בשנים האחרונות יש נטייה להפוך אירועים אינטימיים לאירועים עם קונספט מיוחד וכיוצא באלו. באולם מקצועי, תראו כי אין חלום אותו אי אפשר להגשים. 

  3. בחרו במי שיודעים להתאים את חבילת השירות לתקציב שלכם: אמנם, הפקה של אירוע בוטיק היא הפקה אשר עולה כסף. אבל דווקא משום שמדובר על אירועים קטנים יחסית, עם מעט משתתפים, תראו איך אפשר למצוא אולם שמחות בו יש מי שידעו להתאים את השירות למסגרת התקציב ולצרכים המיוחדים לכם.

מחפשים אולם אירועים שמציע דיל מיוחד לאירועי חורף? בקרו באתר של  SAY אירועים 👈