לא מן הנמנע שעוד מוקדם להספיד ערוצי פרסום באינטרנט כמו באנרים שהפנייה שלהם רחבה יותר ופחות ממוקדת, אבל, אין ספק שהמודל הזה ישנה את פניו ואת צורת הפעולה שלו בקרוב. הגולשים פתחו "עיוורון באנרים", המפרסמים "מצביעים ברגליים" לטובת תוכן שיווקי ופנייה אישית וממוקדת ללקוחות והטכנולוגיה מסייעת לנו בחסימה פעילה של סוגי פרסום שונים

קרא עוד...

היסטריית סיגל דקל בפייסבוק: מ-1,700 לכ-18,000 "אוהדות" בתוך שבועיים בעקבות השקת מבצע "או-לה-לה", בהשקעה של 40 אלף שקל בלבד. בחודש דצמבר האחרון פתחה מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עמוד ברשת החברתית "פייסבוק", מתוך כוונה לפנות בצורה ממוקדת יותר אל קהל היעד שלה, ובמטרה להגיע אל קהל צעיר יותר

קרא עוד...

השבוע מעלה חטיבת סיאט, לבית צ'מפיון מוטורס, קמפיין טלוויזיה. סרט הקמפיין ייחודי ביותר ושונה, מופק כקליפ, שחקניו (שאינם שחקנים מקצועיים) לוהקו באמצעות קמפיין שנערך בפייסבוק, בו הוזמנו לקוחות סיאט, וחברים ב"קלאב סיאט" להשתתף בסרט פרסומת

קרא עוד...

מלחמת עולם מתחוללת ואתם אפילו לא מודעים לה. מלחמת חורמה שאחריה העולם שאנחנו מכירים כבר לא יהיה אותו הדבר. זה ישפיע על חיי כולנו בלי יוצא מן הכלל. לא, זו לא מלחמה שנשמע עליה ברדיו, נראה דיווחים ממנה בטלביזיה, או, שנקרא על חלליה בעיתונות הארצית. אבל היא מתחוללת מזה מספר שנים במלוא העוצמה ויש בה חללים

קרא עוד...

במסגרת פעילות חברתית בעמוד האוהדים של דפי זהב בפייסבוק, במהלך חופשת פסח, התבקשו הגולשים לבחור את המכה ה-11 לדעתם. בפעילות השתתפו כ-2,000 גולשים שהציעו אלפי הצעות שונות. בפרס הראשון, מכשיר סלולארי אייפון, מתנת דפי זהב, זכה ניקוס קוסטס בן ה-25 מחולון שהציע כמכה ה-11 את ההמתנה הארוכה בתור, רק כדי לגלות שכדי לקבל שירות נדרש לקחת מספר. לצפייה בכל המכות המוצעות – דפי זהב בפייסבוק. ציון לשבח ניתן לאלעזר נעמן שפיתח משחק מחשב ברוח התחרות

קרא עוד...

השדרן נתן זהבי מככב בסרטון עבור דואר ישראל. אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "החדשנות של דואר ישראל מגיעה גם לרשת, גם כספת פרטית לכל אחד וגם סרטון ויראלי ייחודי מסוגו".בימים אילו מתחיל דואר ישראל במהלך השקת שירות ה- iPost- "הכספת שלך ברשת"- תא דואר אלקטרוני מאובטח המוצע לכל אחד מתושבי מדינת ישראל לשימושו

קרא עוד...

בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?

קרא עוד...