הקידמה שהשתלטה על חיינו מחייבת גם את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים להתאים עצמם לדרישות הלקוח. כיום אין הבדל בין חברת היי-טק בת"א לפיצרייה בפריפריה. אתר אינטרנט מהווה נדבך חשוב במיתוגו של העסק
און ליין
אתר חדש למותג היין הלל
מותג היין הלל משיק אתר אינטרנט חדש שהינו בית ושער לתרבות היין, למסורת ולקידוש. הלל הינו מותג יין צעיר ורענן שהביא חדשנות לשוק היינות המתוקים והיינות לקידוש. סדרת היינות של הלל כוללת מבחר יינות איכות לקידוש ולכל אירוע
"התנועה לשמירה על הבולבולים" - הקמפיין הויראלי של דורקס שובר שיאים
"חייבים לשמור על הבולבולים!", "העתיד של הבולבול בידיים שלך!" - נתקלתם בימים האחרונים בקמפיין של "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל"? בסוף השבוע נחשף, כי מדובר במהלך שיווקי מיוחד של דורקס והוועד למלחמה באיידס לקראת יום האיידס העולמי
"חסות" - אתר אינטרנט ראשון מסוגו ירכז את כל אפשרויות הפרסום לפי קהלי יעד
לראשונה בישראל, הוקם מיזם אינטרנטי, אתר "חסות", המרכז עבור כל מי שעוסק בשיווק את אפשרויות הפרסום הזמינות להיחשף לקהל היעד שלו
לראשונה בישראל: קמפיין פייסבוק ישלב טכנולוגיה חדשה לתיוג סרטי וידאו
חברת בלונד 2.0 תנהל את הקמפיין הראשון בישראל המשלב טכנולוגיה לתיוג סרטי וידאו. הקמפיין עבור פנסוניק נעשה בשילוב חברת הסטראט-אפ anyclip וצפוי לעלות בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של המותג
קמפיין בינלאומי חדש מגייס גולשים ל... יום מותם
מהלך פרסומי חוצה יבשות מעמת לראשונה את הציבור עם העובדה "שהמוות יכול למצוא אותם בכל מקום ובכל זמן" תוך שימוש חדשני ברשתות המבוססות מיקום כדוגמת פורסקוור
תחרות "הסטיקר של המדינה" יוצאת לדרך בפייסבוק
מרתון ג'ילט תל־אביב עורך תחרות בפייסבוק ומזמין את הגולשים לשלוח את משפט החיזוק האולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך. שלושת הסלוגנים הזוכים יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי מרתון ג'ילט תל-אביב 2011


