פלאי הטכנולוגיה הגיעו גם אל גיל הזהב: במסגרת חגיגות חצי יובל לחברת "מ.ט.ע" שנוסדה ע''י הגב' לאה זהר ב-1988, החליטו המנכ''ל, אילן זהר והסמנכ''לית, חדוה זיפר, לקיים פעילויות מיתוג נרחבות, לרבות שינוי הלוגו, בחירת סלוגן חדש - "הרבה יותר מטיפול", צירופה של חברת יחסי ציבור "דיאל תקשורת", שדרוג אתר האינטרנט והפקת אירוע לציון 25 שנים בו ישתתפו מאות עובדים ומטפלים, מן העבר ומן ההווה.

כלים

old-young-eyes-121376_960x400

הלוגו החדש של "מ.ט.ע" עוצב על פי המסר אותו רוצה החברה לשדר: ארגון דינאמי, אכפתי, מסור ודואג המתאים עצמו לכל צורך שיעלה אצל המטופלים ובני משפחותיהם. "מגן הדוד הוא בעצם הסמל ששומר על כולנו יותר מכל", מחדדת סמנכ''לית החברה, חדוה זיפר, את הבחירה בלוגו "מגן הדוד בנוי מאנשים האוחזים זה בידו של רעהו, כדי שאף אחד לא יישאר לבד, קשישים רבים מוצאים עצמם לבדם ואנו דואגים בראש ובראשונה, שדווקא המטופלים שלנו לא יהיו כ''כ בודדים".

מנכ''ל החברה, אילן זהר, הוסיף: "לאור המהפכה הדיגיטלית שחלה בשנים האחרונות, תהליך המיתוג נתפס בעיני החברה לאתגר של חדשנות ורענון. אנו שמחים על התהליך ומאמינים שנוכל להמשיך בנתינה ועשייה, בעיקר נסייע ליותר קשישים לשרוד את תקופות הסיעוד ובוודאי לבני משפחותיהם שחווים תקופה לא פשוטה".