ניחוח צרפתי במתחם עופר חונים קונים - במסגרת שבוע הקולינריה הצרפתי: משלחת של יצואני מזון ומשקאות ושפים מובילים מצרפת הגיעו לביקור במתחם. שבוע הקולינריה הצרפתית בישראל יוצא לדרך בפעם החמישית ולרגל המאורע הגיעה משלחת של יצואנים מובילים מצרפת בתחום המזון והמשקאות, לביקור בסניף בנא משקאות במתחם חונים קונים בראשון לציון.

כלים
צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

בין המבקרים בלטו - קטרין שברי יועצת בכירה לשר לענייני חוץ הצרפתי ז'אן מארק איירו, גב' מאנאו היצמן - מסנז מחברת מסנז מצרפת, דבורה מודיאנו- ראש אגף מזון ומשקאות - המחלקה המסחרית של צרפת. מטרת המשלחת לקדם את יחסי הסחר ושיתופי הפעולה בין 2 המדינות.

שגרירות צרפת דאגה להביא לארץ זבת חלב ודבש משלחת של יצואני מזון ומשקאות , בעלי יקבים ומזקקות מובילים מצרפת, ובחרה להעניק להם הצצה משמעותית לתחום הפורה של היין והאלכוהול בישראל בסניף הדגל במתחם חונים קונים ראשון לציון של "בנא משקאות" - הרשת המובילה בישראל למכירת יין ואלכוהול ובעלת 17 סניפים ברחבי הארץ.

האורחים התרשמו מגודל הסניף של בנא משקאות ועיצובו, מהמגוון האדיר של יינות והאלכוהול המוצעים ברשת ומהמקצועיות בתחום .שגרירת צרפת בישראל סיפרה כי "בכל שנה, שבוע הגסטרונומיה הצרפתי בישראל מהווה הזדמנות בחידוש הקשרים המחברים אותנו לישראל במרחב הנדיב והלבבי של הגסטרונומיה."

לדברי גיא קרן, מנכ"ל מתחם עופר "חונים קונים" ראשון לציון : "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את שערינו בפני המשלחת הצרפתית ולתת להם הצצה לתחום המשגשג של היין והמשקאות בישראל. אני

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים