מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה
מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה
תערוכת סיום קורס קופירייטרים של "הבצפר" – ביה"ס של חברות הפרסום, היו העילה להתכנסות של בכירי ענף הפרסום בישראל, אשר הגיעו לבחון את עבודות הסטודנטים שסיימו את לימודיהם. בטקס שהתקיים ב"סטוקו" בתל אביב הוכרזו הזוכים בעבודות: אבישי לרנר אשר עשה קמפיין לסטודיו C ועבודתו זכתה במקום הראשון ונתן מלמדוב שזכה במקום השני במודעה שעשה לאתר מיני ישראל
עיריית תל־אביב-יפו יצאה בקמפיין הסברתי לרכיבה בטוחה ולהדגשת השימוש בשבילי אופניים רק עבור רוכבי האופניים. במסגרת הקמפיין מזמינה העירייה את תושבי העיר ליהנות ממערכת של מעל 100 ק"מ שבילי אופניים בעיר, שהוקמה במיוחד לנוחיות מירבית במרחב הציבורי, לבטיחותם של רוכבי האופניים והולכי הרגל ולהנאתם. שבילים אלו מתוחזקים ומסומנים ע"י העירייה לרווחתם של רוכבי האופניים
מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ
בוגרי קורס הקופירייטינג של 'הבצפר' בקמפיין בטיחות בדרכים: בשיתוף חברת כנען מדיה בתנועה, יציגו בוגרי הבצפר תערוכת פרסומות על גבי אוטובוסים למותגים מוכרים, וכרזות בנושא שליחת מסרונים בנהיגה, תחת הכותרת "המדיום הוא המסר". המדיום הוא האוטובוס – שהוא לא רק כלי תחבורה, אלא גם שטח פרסום אטרקטיבי נייד
רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪. קמפיין אביב-קיץ 2010 החדש של חברת "Celio*", שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא", מתבסס על ענף הספורט הבינלאומי Cliff Diving בכיכובו של המדליסט האולימפי הבריטי בלייק אלדריג'