adibarkanצלם האופנה עדי ברקן נרתם למסע הסברה שתוביל חברת "באייר" יצרנית הגלולה למניעת היריון "יאז". הקמפיין ההסברתי לצעירות ידגיש את חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון בהשקעה של 500 אלף שקל

קרא עוד...

IMG_7717רשת חנויות "יהלי" בגדי מעצבים לילדים יוצאת בקמפיין לסתיו/חורף 2010/11. הנהלת הרשת יוצאת בקמפיין שיווקי לעונת החורף בהשקעה כספית של יותר מ- 30,000 $ במהלכה תושק קולקציית בגדי הילדים החדשה ותיחשף במגוון אתרי אינטרנט נבחרים ומדיות נוספות

קרא עוד...

elibashכשבועיים לאחר עליית קמפיין הפרסום לאפליקציית הריאליטי החדשה של דפי זהב, בכיכובו של אלירז שדה, עושה רושם שהבחירה בזוכה האח הגדול הוכיחה את עצמה. עד כה נרשמו למעלה מ-65,000 הורדות של האפליקציה מה- Appstore, מס' מרשים בעולם הורדות האפליקציות הסלולריות בישראל

קרא עוד...

MG_3669חברת דפי זהב יוזמת תחרות ריאליטי LIVE, הראשונה מסוגה בעולם, בתוך שלט חוצות ענק. החברה בחרה באלירז שדה, זוכה תכנית "האח הגדול" ופרזנטור החברה, ובנתן בשבקין, זוכה התכנית "הישרדות", להתחרות מי מהם הוא השולט על שלט החוצות

קרא עוד...

קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"

קרא עוד...

nina_brosh_goldהדוגמנית הישראלית הבינלאומית נינה ברוש (לנצח ויק) נבחרה לשמש פרזנטורית לחב' התכשיטים איטלי גולד. נינה, שבעבר הצטלמה עבור מעצבי על עולמיים כגון, דיור, מיו-מיו, ורסאצ'ה ועוד, שמחה להגיע לישראל לשמש פרזנטורית לחב' ישראלית. לצורך צילומי הקטלוג, הגיעה נינה עם 2 ילדיה לביקור בישראל מניו-יורק, שם היא מתגוררת, לביקור של שבועיים
קרא עוד...